Kjell Morten Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Dette kommer hoeyt opp paa oenskelisten min..... 737 simulator Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Jeje... E nå i allefall Juli hehe... Til jul, ønsker eg meg ny Helly Hansen 7,7 mm Tørrdrakt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
michael8210 Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Jul filibom! Jula er en fin tid det...ikke pga. pakkene (kanskje litt ). Ønsker meg vekk, jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Akkurat dette ble da faktisk postet tidligere i dag... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunbjørn Øfsti Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 En stund til jul enda kanskje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
michael8210 Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Det er lov å drømme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunbjørn Øfsti Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Det er lov å drømme joa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K F Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Akkurat dette ble da faktisk postet tidligere i dag... Nei det ble det ikke.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Morten Skrevet 15. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2003 En stund til jul enda kanskje Det er nok det, men poenget var at dersom man skal faa til noe saant til jul, saa boer man starte snart.... Det ser ut som om det tar litt tid aa faa til... (Og jeg vil ikke engang tenke paa hve det vil koste aa kjoepe noe saant ferdigbygd!!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunbjørn Øfsti Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Det koster noen kroner ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.