Marius Dahl Skrevet 15. juli 2003 Skrevet 15. juli 2003 Mener å huske at det ble lagt ut real-manualer på flightsim.no for en stund siden, med da jeg skulle lete de opp i dag fant jeg de ikke. Er de fjernet? Siter
Dag Johnsen Skrevet 16. juli 2003 Skrevet 16. juli 2003 Heisann Marius... Jo det stemmer det. Jeg hadde sent Dag en B777 og B737 "classic" og "NG" flight manual som han la ut på filbiblioteket... Disse var manualene som vi bruker her i Continental Airlines og de hadde logoet på alle sidene. Jeg sjekket med Technical Publications hos oss som lager disse manualene om det var noe informasjon som ikke kunne legges ut før jeg sente de... og svaret var nei. En eller annen "venn"... Dag tror det var fra avsim..? sente en melding til oss (Continental Corporate Office) og fortalte om disse manualene... En lang historie kort... en eller annen jurist i firmaet vårt mente at disse manualene var "copyright"... selv om det ikke var skrevet noen steder... og trodde at noen kunne komme til å anlegge sak mot Continental om noe kom til å hende og disse manualene var brukt...? Enden på visa var at vi ble enige om å fjerne manualene fra web siden Hvis jeg får tid så skal jeg "rense" opp disse manualene litt og sende de til de som vil... Dag Siter
Marius Dahl Skrevet 16. juli 2003 Forfatter Skrevet 16. juli 2003 Hvis du en eller annen gang får tid, så har jeg veldig lyst på ng-manualen Siter
Lars K. Rønes Skrevet 16. juli 2003 Skrevet 16. juli 2003 Jeg føler meg heldig jeg da som lastet dem ned før de forsvant.. Lars Siter
Arild Oldervoll Skrevet 16. juli 2003 Skrevet 16. juli 2003 *veldig lyst på 737 classic manual* Siter
Håkon Helgesen Skrevet 16. juli 2003 Skrevet 16. juli 2003 737 manual hadde vore fint å hatt ja. Siter
Kristoffer Rivedal Skrevet 16. juli 2003 Skrevet 16. juli 2003 Jeg har 737 manualet, og kan sende det til et par stykker, gidder ikke å sende til så veldig mange (pga størrelsen) Siter
Lars K. Rønes Skrevet 16. juli 2003 Skrevet 16. juli 2003 Jeg sender til Arild i skrivende stund... Lars Siter
Marius Dahl Skrevet 16. juli 2003 Forfatter Skrevet 16. juli 2003 Er det NG eller classic du har? Hvis noen har en Ng-manual, så kan de sende til meg hvis de har lyst. marius.sorgjerd@elev.stfk.no Siter
Lars K. Rønes Skrevet 16. juli 2003 Skrevet 16. juli 2003 Er nok for begge deler.. Den som Dag hadde sendt inn til fs.no filbiblioteket.. Lars Siter
Andreas Eriksen Skrevet 16. juli 2003 Skrevet 16. juli 2003 Gidder du å sende den til meg? aoerikse@start.no Siter
Håkon Helgesen Skrevet 16. juli 2003 Skrevet 16. juli 2003 gidder du å sende til meg også? hakon.helgesen@c2i.net Siter
Lars K. Rønes Skrevet 16. juli 2003 Skrevet 16. juli 2003 737 manualen er på 33.5Mb..... Og 777 manualen er på 27Mb.... Kan ikke bare sende den sånn uten videre til ei mailbox... Sendte den til Arild over MSN.. Lars Siter
Håkon Helgesen Skrevet 16. juli 2003 Skrevet 16. juli 2003 Har du hjemmesideplass så kan du vel legge den ut der...eller? Hvis ikke kan du sende den til meg så kan jeg legge den ut en stund.... for eksempel. Jeg kan da motta 99MB på den ene mailkontoen min Siter
Kristoffer Rivedal Skrevet 17. juli 2003 Skrevet 17. juli 2003 Håkon: Sender den i natt eller i morgen.. Andreas: Tviler på at start.no kan ta sånne filer, (er ikke det en gratis mail greie?) send meg en PM så kan vi fikse det derfra. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.