Gå til innhold

Manualer


Marius Dahl

Anbefalte innlegg

Heisann Marius... Jo det stemmer det. Jeg hadde sent Dag en B777 og B737 "classic" og "NG" flight manual som han la ut på filbiblioteket... Disse var manualene som vi bruker her i Continental Airlines og de hadde logoet på alle sidene. Jeg sjekket med Technical Publications hos oss som lager disse manualene om det var noe informasjon som ikke kunne legges ut før jeg sente de... og svaret var nei. En eller annen "venn"... Dag tror det var fra avsim..? sente en melding til oss (Continental Corporate Office) og fortalte om disse manualene... En lang historie kort... en eller annen jurist i firmaet vårt mente at disse manualene var "copyright"... selv om det ikke var skrevet noen steder... og trodde at noen kunne komme til å anlegge sak mot Continental om noe kom til å hende og disse manualene var brukt...? Enden på visa var at vi ble enige om å fjerne manualene fra web siden "" Hvis jeg får tid så skal jeg "rense" opp disse manualene litt og sende de til de som vil... ""

 

Dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...