Joakim Valkvæ Volle Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Kan noen være så snille å vise meg noen bilder fra Vigra i FS2004? Ville vært meget takknemlig for det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Hvorfor vil du se det? Default er sikkert ikke noe bedre enn i 2002, så da kommer vel de fleste til å fortsette å kjøre NA8... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Arne Nygård Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 Kunne nokon prøve å ta eit bilete frå denne posisjonen? [image]http://home.online.no/~knnygar/bilder/flysimulatorbilder/Eiksund_bug.jpg[/image] Dette er ein ganske stor bug i FS2002 som eg lurer på om dei har fått retta opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Olsen Skrevet 12. juli 2003 Del Skrevet 12. juli 2003 Hvorfor vil du se det? Default er sikkert ikke noe bedre enn i 2002, så da kommer vel de fleste til å fortsette å kjøre NA8... Default i 2004 er MYE bedre en ddefault i 2002 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Valkvæ Volle Skrevet 13. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2003 Kan ikke jeg PLEASE få noen bilder fra en beta - tester eller...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Kan ikke jeg PLEASE få noen bilder fra en beta - tester eller...? Beta testerene har ikke lov til å publisere bilder... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Det er lenge siden NDA ble opphevet nå. Jan Roar Rød Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend nåmdal Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 se på denne: http://www.home.no/modalen/fs2004/fs2004.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Arne Nygård Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Det ser ut til at dei har brukt akkurat same kartdata som i FS2002 Håpte på at denne "store" bugen vart retta på, men det ser ikkje slik ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars K. Rønes Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Går ikke det an å endre kystlinjene slik at de passer der da? Og anvende f.eks Lago's Terramesh til høydedata? Lars Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Arne Nygård Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Jobber med saken Men eg håpte som sagt at dette skulle bli retta opp. Har fått på plass alle strandlinjene frå Stadt til Vigra så no skal ein kunne flyge etter kart/VFR på ytre Sunnmøre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torgeir Opland Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Kan du ikke legge det ut for nedlasting? Hvis du har brukt kode som er kompilert med bglc - f.eks. coastlinemaker - så er det jo kompatibelt med fs2004 også. Fs2004 er (for norges del) sannsynligvis over samme terreng og kystlinjedatabaser som fs2002 da det ikke er noe mere tilgjengelig "gratis" pr i dag enn for 2 år siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Arne Nygård Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Tenkte eg skulle vente til FS2004 for å sjekke at det virka med denne versjonen. Eg har ein del arbeid igjen så det kan ta litt enno Du kan forresten fylgje framdrifta på heimesida mi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.