Gå til innhold

Enda en gang er Gmax og MakeMDL oppe


Arild Oldervoll

Anbefalte innlegg

Jeg tok et søk på dette for å se om spørsmålet mitt var oppe. Ser det er spurt mye om MakeMDL, men jeg kunne ikke finne akkurat svar på spørsmålet mitt.

 

Jeg har lagt MakeMDL.exe i plugins-mappen, men Gmax tar den ikke med under oppstarten, og jeg får derfor ikke konvertert til .BGL eller .x-fil som MakeMDL bruker.

 

Alle gode svar mottas med stor takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det den feilmeldinga om at GMAX ikke finner Makemdl du får? Isåfall betyr det svært sjeldent at makemdl ikke ligger på rett plass. Det er en feilmelding du får uansett hva som er feil med designet. GMAX oppretter en errorlog i mappa du prøver å eksportere til, og der står nok problemet. (Hvis det var denne feilmeldingen du fikk da "" )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg har fortsatt problemer "".

 

Nå får jeg en feilmelding når jeg trykker start i MakeMDL:

 

"MakeMDL was not found, or failed to convert the model specified in 'C:\\Spill\\Flight Simulator 2002\\ADDON SCENERY\\SCENERY\\house' to a .MDL file. Check your system path to ensure MakeMDL is on it."

 

Jeg prøver å lagre filen som .BGL, så jeg vet ikke hvorfor den prøver å lagre som .MDL?

 

Jeg har satt til Metric i Gmax og 1 unit=1Meter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...