Ivar Skaugstad Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Hei! Tenkte bare jeg skulle legge inn en liten reminder om at VATSIM/VACCN arragerer fly-in på Torsdag den 18. Juni mellom klokken 20:00 og 23:00 norsk tid. I dette fly-in'et har de som mål å bemanne de viktigste flyplassene i Norge med ATC. Disse er da i hovedsak Oslo Lufthavn Gardermoen (ENGM), Trondheim Lufthavn Værnes (ENVA) og Bodø Lufthavn (ENBO). Her er iallefall de foreløbige listene over ATC possisjoner som blir bemannet: *ENOS_V_CTR (Oslo Control) *ENGM_V_APP (Gardermoen Approach) *ENGM_V_TWR (Gardermoen Tower) *ENZV_V_APP (Stavanger Sola Approach) *ENVA_V_APP (Værnes Approach) *ENBO_V_APP (Bodo Approach) *ENBO_V_TWR (Bodo Tower) Dette blir altså det siste fly-in'et før over sommerferien, så jeg håper våre VATSIM piloter ikke svikter oss denne dagen! Det er også selvfølgelig åpent for at andre ATC kan logge seg på, slik at vi kan by på et enda bedre tilbud når det gjelder bemanning av flyplasser! LA OSS VISE EUROPA HVA VI ER GODE FOR! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest A. H. Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Typisk at jeg skal jobbe denne dagen på kvelden. Får se om formen er god nok til en tur den siste timen dere er der.. Er forresten den 19 juni da mener jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Vidtun Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 da er det avslutning på skolen.. synd.. jeg som ville fly.. men men Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 I'll be there Flyr meg en tur ENML-ENGM-ENVA Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 . I dette fly-in'et har de som mål å bemanne de viktigste flyplassene i Norge med ATC. Disse er da i hovedsak Oslo Lufthavn Gardermoen (ENGM), Trondheim Lufthavn Værnes (ENVA) og Bodø Lufthavn (ENBO). Her er iallefall de foreløbige listene over ATC possisjoner som blir bemannet: *ENZV_V_APP (Stavanger Sola Approach) Det er jeg som tok Stavanger. Må få kontrollere litt hjemme da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 18. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2003 .I dette fly-in'et har de som mål å bemanne de viktigste flyplassene i Norge med ATC. Disse er da i hovedsak Oslo Lufthavn Gardermoen (ENGM), Trondheim Lufthavn Værnes (ENVA) og Bodø Lufthavn (ENBO). Her er iallefall de foreløbige listene over ATC possisjoner som blir bemannet: *ENZV_V_APP (Stavanger Sola Approach) Det er jeg som tok Stavanger. Må få kontrollere litt hjemme da Mesterisk Georg! Synes at det er rett at de som bor i Stavanger området også får muligheten til bemannet ATC! Er forresten den 19 juni da mener jeg Men da er vi enige... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Bø Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Det var da som sure halmen at Georg skulle snappe den *snufs* Men da tar jeg LISTA_APP, om jeg klarer å håndtere så mye heavy traffic er en annen sak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Er du medlem på VATSIM ? Uansett, så kan du og de andre føle seg velkommen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørn Mikalsen Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Jeg skal desverre bort i morgen kveld. ....Ellers hadde jeg vel vært med ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Hei! Til dere som skal planlegge kveldens flight så kan jeg opplyse om at det har blåst en del i Bodø i dag. ENBO 191120Z 12013KT 9999 FEW045 SCT070 BKN100 17/07 Q0999 NOSIG VBX161 NOW966 ENBO_V_APP Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 jeg kommer litt forsinket. Flyr fra DTTA til EGKK på vatsim nå. Kommer rundt 21. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.