Gå til innhold

Air Speed


Aleksander Berge

Anbefalte innlegg

det som blir nevnt ovenfor er ikke feil, men siden du spør om braathens, må jeg rette litt på noe. Me den Cost Indexen braathens oppererer med (27) cruiser 737'ene dems på mach .72

ikke så viktig men siden du først spør, så kan det jo være greit å få det helt riktig ""

 

Cruise speeden ligger noe høyere på -700'ern

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte faktisk et program til FS i dag som simulerer dette.. "" Alert!! Pro heter det, og er verdt alle penga! Genererer en rekke random failures og mye artige saker.. "" Kom opp i rundt 340knots tror jeg det var, og da fikk jeg aileron failure og elevator failure, jeg pressa på videre og rundt 355knots forsvandt vingene, og jeg stupte rett i bakken.. "" Umulig å unngå krasj uten vinger ja.. "" Om du overbelaster noe på flyet, så ryker det pga pilot error.. Så nå kan jeg ikke trøkke throttlen i "bånn" og fly videre som om ingenting er gale.. Har du full throttle for lenge, så sprenger du motorene, og sannsynligvis noe annet i samme slengen.. ""

 

Lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...