Gå til innhold

Senior Controller Re-test


Jan Kristiansen

Anbefalte innlegg

Hei folkens

 

 

Jeg har ett ønske, og håper så mange som mulig av Dere kan være med.

 

Fredag 20.6.2003 Kl. 20:00 (18:00Z ) skal

 

Hanne Meland Strand opp til online Re-retest for Senior Controller rating.

 

Hun har bestått alt, bortsett fra VATSIM Online test. Vi hadde en for en tid tilbake - og den kunne vi ikke godkjenne.

 

Vi håper derfor at Dere som har anledning til å bidra/hjelpe til at Hanne får sin Senior Controller Rating, flyr enten til eller ifra (ENGM) Gardermoen på førstkommende fredag kveld.

 

Denne gangen vil vi at så mange som mulig blir med - Fly på vanlig måte - file FP - ask for clearence etc.......No restrictions....

 

Til andre ATC - Vi trenger ett par ATC på standby (ENOS/ENGM denne kvelden) de som kan stille på fredag 20.6.03 fra kl:20:00 send en mail merket:: SC CPT til accnor5@vaccn.org

 

Som Dere sikkert ser på ATC-booking Vacc Norge, Må vi få lov denne kvelden å ta opp alle ATC posisjoner CTR/APP/TWR/GND/DEL iallefall i starten av testen, bortsett fra det er det ingen restriksjoner .

 

 

Alle er velkommen til å være med denne gang på en Senior Controller test

så sett av noen timer førstkommende Fredag 20.6 fra kl:20:00 og utover.

 

 

 

 

Takk!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det ?

 

Hei Georg!

 

Jeg vet enda ikke hvordan det gikk, jeg tror Jan var fornøyd men han må også rådføre seg med VATSIM-EUD Training department.

 

Testen ble litt amputert da det var veldig få som fløy, men jeg krysser fingrene og håper det går fint. Jeg skal komme tilbake med den hele og fulle sannheten så fort jeg vet noe mer.

 

Riktig god helg!

 

Hilsen Hanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hanne!

Dæsken! Bra at du bestod testen,du var jævlig bra etter mine øyner. ""Fløy ENGM-ENBO med 744.Da jeg var kommet opp i Cruse level 330 over Røros tenkte jeg å stresse deg litt opp med å gi deg besked om at jeg hadde fått trøbbel med fuel-tilførsel på 2 av motorne mine og måtte vende tilbake til Gardermoen.Du taklet sitvasjonen MEGET bra "" Og fikk vektors først inn for aktiv rwy 01R,noe jeg godtok først,så ble det slik at jeg ikke klarte legget inn dit p.g.a fuelmangel og ba om 19R og det fikk jeg fra deg.Like før est ILS 19R logget jeg av SB for å se hvordan du taklet dette og det gikk VELDIG bra Hanne! "" selv om du ikke hadde meg på radaren.Landet fint på 19R .....

 

VBX161

NOW966

ATC

------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...