Jan Kristiansen Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Hei folkens Jeg har ett ønske, og håper så mange som mulig av Dere kan være med. Fredag 20.6.2003 Kl. 20:00 (18:00Z ) skal Hanne Meland Strand opp til online Re-retest for Senior Controller rating. Hun har bestått alt, bortsett fra VATSIM Online test. Vi hadde en for en tid tilbake - og den kunne vi ikke godkjenne. Vi håper derfor at Dere som har anledning til å bidra/hjelpe til at Hanne får sin Senior Controller Rating, flyr enten til eller ifra (ENGM) Gardermoen på førstkommende fredag kveld. Denne gangen vil vi at så mange som mulig blir med - Fly på vanlig måte - file FP - ask for clearence etc.......No restrictions.... Til andre ATC - Vi trenger ett par ATC på standby (ENOS/ENGM denne kvelden) de som kan stille på fredag 20.6.03 fra kl:20:00 send en mail merket:: SC CPT til accnor5@vaccn.org Som Dere sikkert ser på ATC-booking Vacc Norge, Må vi få lov denne kvelden å ta opp alle ATC posisjoner CTR/APP/TWR/GND/DEL iallefall i starten av testen, bortsett fra det er det ingen restriksjoner . Alle er velkommen til å være med denne gang på en Senior Controller test så sett av noen timer førstkommende Fredag 20.6 fra kl:20:00 og utover. Takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Heisann.. Jeg er med og hjelper til her med en flight,så folkens bli med og stress Hanne VBX161 NOW966 ATC ----- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baard C Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Regner med jeg er ledig for en flight fredag kveld.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Kristiansen Skrevet 20. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2003 Da starter vi - Kom å fly til eller i fra ENGM... NEED TRAFFIC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Hvordan gikk det ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanne Mæland Strand Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Hvordan gikk det ? Hei Georg! Jeg vet enda ikke hvordan det gikk, jeg tror Jan var fornøyd men han må også rådføre seg med VATSIM-EUD Training department. Testen ble litt amputert da det var veldig få som fløy, men jeg krysser fingrene og håper det går fint. Jeg skal komme tilbake med den hele og fulle sannheten så fort jeg vet noe mer. Riktig god helg! Hilsen Hanne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanne Mæland Strand Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Hei igjen! Da har jeg nettopp fått en hyggelig mail der det sto at jeg BESTOD HURRA! Tusen takk til alle som har vært med på gjøre dette mulig: Alle piloter, flygeledere som har vært med på tester etc, og ikke minst Jan og alle de andre i VATSIM-Europe Training department! Glad hilsen fra Hanne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Halvorsen Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Grattis Hanne. Desverre var jeg bortreist i hele går kveld så jeg fikk hverken vært backup eller flydd. Flott at du bestod. Jeg sitter nå her og svarer på teoritesten for C3. Maybe I'l be the next to try. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Hei Hanne! Dæsken! Bra at du bestod testen,du var jævlig bra etter mine øyner. Fløy ENGM-ENBO med 744.Da jeg var kommet opp i Cruse level 330 over Røros tenkte jeg å stresse deg litt opp med å gi deg besked om at jeg hadde fått trøbbel med fuel-tilførsel på 2 av motorne mine og måtte vende tilbake til Gardermoen.Du taklet sitvasjonen MEGET bra Og fikk vektors først inn for aktiv rwy 01R,noe jeg godtok først,så ble det slik at jeg ikke klarte legget inn dit p.g.a fuelmangel og ba om 19R og det fikk jeg fra deg.Like før est ILS 19R logget jeg av SB for å se hvordan du taklet dette og det gikk VELDIG bra Hanne! selv om du ikke hadde meg på radaren.Landet fint på 19R ..... VBX161 NOW966 ATC ------------ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanne Mæland Strand Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Tusen takk, Einar & Einar *rødme litt* Det var egentlig bare morsomt i går kveld, passelig med trafikk og veldig koselige piloter Dere må bare si fra når dere skal ta tester selv, så skal jeg stille med min blankpolerte A321 Riktig god natt! Hilsen Hanne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baard C Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Første gang jeg har landet ved hjelp av ei dame som ATC i kveld. Og du er også veldig proff! Takk for all hjelp SAS532 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 Hanne. GRATULERER SÅ MYE Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 21. juni 2003 Del Skrevet 21. juni 2003 GRATTIS Hanne! Takker også for suveren ATC service over det ganske land før i dag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Barratt-Due Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Gratulerer Som Ivar allerede har gjort, så må jeg også få takke for super ATC i går kveld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.