Gå til innhold

Hva har skjedd med "flyplassen" ?!


knut_ekerum

Anbefalte innlegg

Nå blir jo episodene mer og mer off topic! Før var det liksom 6-7 saker, som skjedde flyplassen, man tok opp, mens nå dreier hele episoden seg om én sak, som ikke engang har noe med flyplassen å gjøre (for det meste). I stad handlet det om noen som hade falskt visum, men 95 prosent av episoden handlet om at de dro rundt i England for å finne flere som var innvolvert, og som også var innvolvert i prostitusjon osv, veldig lite av handlingen fant sted på flyplassen.

 

 

Og en annen gang handlet det om en mann som ble syk på parkerings plassen, og resten av episoden handlet om at de besøkte han, og om hans sykehus opphold!

Jeg skal i hvertfall slutte å se på det programmet, har dabbet veldig av, imotsetning til tidligere sesonger!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var så uheldig?! Å glemme det i dag, var litt opptatt med å fikse på aircraft.cfg filen til DreamFleeten min..

Men, da ser det ikke ut som jeg gikk glipp av mye, så da er det ingenting å engste seg over!

Jeg synes de 2 siste episodene (ikke medregnet i dag selvfølgelig) har vært ganske så saklige med henhold til at det handler om Heathrow..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[sensurert].. Glemte den i stad, men jeg syntes også at det er totalt meningsløst å vise andre ting! Det heter jo "Flyplassen", men hvorfor vise ting som ikke har no med Heathrow i det hele tatt!

De gamle episodene var bedre!

Grattis med dagen, Jørgen! "" Hvor gammel er du blitt? ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 9/11 har "Flyplassen" blitt forandret drastisk.

 

Helt OT og kverulerende selvfølgelig, men svært mange skriver at det smalt i WTC den 9/11. Det er jo feil: Det skjedde den 11/9, altså 11. september. 9/11 er den amerikanske skrivemåten, og da kan det lett bli misforståelser. ""

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...