Ivar Skaugstad Skrevet 6. juni 2003 Skrevet 6. juni 2003 Hei! Da har "fristen" gått ut for MyTravel Nordic Virtual Airline. På den uken som har gått har vi ikke klart å fått fatt på en som kan holde sidene våres vedlike. Dette er selvfølgelig en trist melding for meg å staff-en i selskapet. Derfor har jeg nå besluttet å si opp min stilling som CEO i selskapet. Jeg har i de seneste minuttene snakket litt med min daglige leder, Jarle Vidtun, og vi har kommet fram til den besluttningen at han tar over stillingen som CEO. Han vil offisielt ta over tittelen klokken 23:59 Fredag 6. Juni 2003 (i kveld). Da ønsker jeg ham lykke til med arbeidet, og takker for min periode som CEO for MyTravel Nordic VA. Siter
Bjørn Erik Hansen Skrevet 6. juni 2003 Skrevet 6. juni 2003 Takk Ivar. http://home.no.net/papsigns/thanks.JPG Takk for du starta dette . Lykke til videre Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 6. juni 2003 Forfatter Skrevet 6. juni 2003 Takker for noen oppløftende ord gutter! Selv om jeg har gått av betyr ikke dette slutten vet dere, foreløbig holder MyTravel Nordic på akkurat som før, bare med en annen CEO. Takker nok en gang for samarbeidet! Siter
Kristoffer Rivedal Skrevet 6. juni 2003 Skrevet 6. juni 2003 Selv om jeg har gått av betyr ikke dette slutten vet dere, foreløbig holder MyTravel Nordic på akkurat som før, bare med en annen CEO. Da er det vel ikke slutten for MyTravel Nordic VA da? Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 7. juni 2003 Forfatter Skrevet 7. juni 2003 Hehe, nei det er jo ikke det. Jeg glemte vist å endre topic etter at jeg skrev litt feil i innlegget.. Misstak kan oppstå vet du. Siter
Ådne Lie Skrevet 7. juni 2003 Skrevet 7. juni 2003 Hva er URL`en til dette VA. Hadde vært koselig å sett hvordan siden deres ser ut. Ådne Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 7. juni 2003 Forfatter Skrevet 7. juni 2003 Hehe, akkurat derfor jeg valgte å gå av. Det var ingen som ville ta jobben som webhost og webannsvarlig! Men det kommer vel opp etterhvert, hører rykter om at den nye CEO'en er godt i gang? Siter
Jarle Vidtun Skrevet 7. juni 2003 Skrevet 7. juni 2003 Jeg er i gang med et første utkast av sidene... stay tuned så vil en url bli publisert her Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 7. juni 2003 Forfatter Skrevet 7. juni 2003 Jeg er i gang med et første utkast av sidene... stay tuned så vil en url bli publisert her Det er karen sin det! Siter
Jarle Vidtun Skrevet 8. juni 2003 Skrevet 8. juni 2003 har fått opp et førsteutkast av siden... farger osv er ikke bestemt! Ta en tur innom My Travel Nordic Virtual Airways Siter
knut_ekerum Skrevet 8. juni 2003 Skrevet 8. juni 2003 Ikke bruk de fargene, bruk de ofisielle fargene, dvs. oransje og mørk blå! En ting til, flytt menyern over til venstre side! Eller er det en bra side til å være 'kladd' Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 8. juni 2003 Forfatter Skrevet 8. juni 2003 Jarle, dette blir supert!!! Hehe, dette har jeg en godt følelse på!! Siter
Jarle Vidtun Skrevet 9. juni 2003 Skrevet 9. juni 2003 Har besluttet og legge ned My Travel Nordic VA... Folk trekker seg pga. lite tid osv.. og jeg er ikke interessert i og drive dette helt alene... Og jeg har egentlig mer enn nok med West Express for de som var interesserte.. sorry Siter
Morten Nelson Skrevet 9. juni 2003 Skrevet 9. juni 2003 Skulle kanskje ikke begynt i eksamens-tiden... Siter
Bjørn Erik Hansen Skrevet 9. juni 2003 Skrevet 9. juni 2003 Det er ingen slutt. Jeg har tatt over som CEO. Her finner du siden Siden er ikke ferdig. Ha en god kveld videre. Siter
Ådne Lie Skrevet 9. juni 2003 Skrevet 9. juni 2003 Det var da godt det.Lykke til. Jeg har tro på deg. Stå på. Ådne Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Skrevet 9. juni 2003 Hehe!!! Nå har MyTravel Nordic VA skiftet CEO 3 ganger siden fredag... Men det er bra at noen ikke gir opp! Fortsett slik, for etter "seer" tallet å bedømme på posten så er det godt med folk som er interisserte! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.