Gå til innhold

Gardermoen


Werner Rafteseth

Anbefalte innlegg

Hei og hå

 

Var inne på ENGM på Søndag og rota litt rundt. Gikk til Informationen i underetarsjen og spurte men det gikk ann å komme opp i tårnet men det var gjik ikke, det måtte avtales på forhånd og søkesom bla bla bla. Så spurte jeg om det fantes noen plasser å se på flya men hu sa at gardermoen nei den flyplassen her den er helt strippa for sånt. Ok sa jeg og tokk bena fatt og begynte å gå bortover ved gjærdet ved rwy 01L. Fant et fint sted å stå på en veg mellom Hangarden og de-ice plassen ved 01L.

NB : Hadde med scanner men ikke kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå

 

Var inne på ENGM på Søndag og rota litt rundt. Gikk til Informationen i underetarsjen og spurte men det gikk ann å komme opp i tårnet men det var gjik ikke, det måtte avtales på forhånd og søkesom bla bla bla. Så spurte jeg om det fantes noen plasser å se på flya men hu sa at gardermoen nei den flyplassen her den er helt strippa for sånt. Ok sa jeg og tokk bena fatt og begynte å gå bortover ved gjærdet ved rwy 01L. Fant et fint sted å stå på en veg mellom Hangarden og de-ice plassen ved 01L.

NB : Hadde med scanner men ikke kamera.

 

Du kunne jo tatt deg en tur opp på vollen...er vel i hovedsak der folk pleier å spotte...

Bare ta turen bortover mot GA terminalen (kan f.eks ta bussen, litt langt å gå), så fortsetter du parallelt med rullebanen til du kommer til en skogsvei, bare å følge den, så kommer du etterhvert frem til en stor voll, klatre opp der og gå litt til slik at du ikke ha masse trær foran deg...da skulle du ha fri utsikt over rullebanen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...