Joakim Brestrup Skrevet 26. mai 2003 Skrevet 26. mai 2003 http://micro.newswire.ca/releases/February2003/24/c3322.html/13213-0 Jippi! Air Canada er snart tilbake på Kastrup med direkterute til Lester B. Pearson! Gjett hvem som kommer til å ta seg en tur til Toronto i sommer. Stakkars nordmenn, norges "hovedflyplass" har én eneste interkontinental rute... Siter
Øyvind Hansen Skrevet 26. mai 2003 Skrevet 26. mai 2003 Du tenker vel på SAS sin rute til Newark ja, men ellers er jo rutetilbudet fra OSL en vits. Men vi som ikke er fra østlandet foretrekker jo likevel Kastrup til transit, da slipper vi å hente ut bagasjen i Oslo for tollkontroll. Siter
Kristoffer Rivedal Skrevet 26. mai 2003 Skrevet 26. mai 2003 Stakkars nordmenn, norges "hovedflyplass" har én eneste interkontinental rute... Er vel to.. PIA flyr jo også til Gardermoen. Noen flere ruter som er glemt? Siter
Kristoffer Rivedal Skrevet 26. mai 2003 Skrevet 26. mai 2003 Syns forresten Bergen fortjener en interkontinental rute, sånn som i gamle dager.. Siter
JM Skrevet 26. mai 2003 Skrevet 26. mai 2003 Stakkars nordmenn, norges "hovedflyplass" har én eneste interkontinental rute... Er vel to.. PIA flyr jo også til Gardermoen. Nå skal ike ejg uttale meg for nøye, for ejg e rikke sikker, men er ikke PIA flyenes besøk bare en mellomlanding da, uten mulighet for å fly videre med de hvis man ikke er med "fra starten" av?! Siter
Arne Brathole Skrevet 26. mai 2003 Skrevet 26. mai 2003 Nå skal ike ejg uttale meg for nøye, for ejg e rikke sikker, Ikke for å plage, men hallo.. Drita full eller ? Siter
Kurt B. Helgenes Skrevet 26. mai 2003 Skrevet 26. mai 2003 Stakkars nordmenn, norges "hovedflyplass" har én eneste interkontinental rute... Er vel to.. PIA flyr jo også til Gardermoen. Noen flere ruter som er glemt? Hva med BA og CSA?? For ikke å snakke om Icelandair Siter
H O Skrevet 26. mai 2003 Skrevet 26. mai 2003 Storbritannia, Tsjekkia og Island er alle i Europa, det var de iallefall forrige gang jeg sjekket.... Siter
Ishtiaq Khushi Skrevet 26. mai 2003 Skrevet 26. mai 2003 Jepp, hadde vært litt tøft med flere "fjerne" flyselskaper på Gardermoen, slik som det er på Arlanda og Kastrup. Siter
JM Skrevet 26. mai 2003 Skrevet 26. mai 2003 Nå skal ike ejg uttale meg for nøye, for ejg e rikke sikker, Ikke for å plage, men hallo.. Drita full eller ? Uff, beklager Meget dårlig tid...! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.