Gå til innhold

VEGA Air VA søker personell


Anbefalte innlegg

Sitter her som et spørsmålstegn, Et VA... kan noen forklare meg kort og godt hva VA går ut på? Leste en annen tråd som hadde med VA til Vegard å gjøre, der ble det nevnt konkuranse? Jeg som flyr 737, hviket VA bør jeg søke jobb i, eller bør jeg kanskje ikke? ""

VA=Virtual Airlane, altså et virtuelt flyselskap. Der får du ruter du skal fly, fly du skal fly, og på noen, tidspunktet og dagen du skal fly. På de fleste får du fly flere fly etterhvert som du stiger i gradene, som du gjør med å logge et vist anntal timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

<reklame> Jeg vil anbefale deg virtualnorwegian på det varmeste, vi tar sikte på å bli det beste VA i norden.

Vi er ikke så veldig mange, men er en bunnsolid gjeng med aktive "piloter", hyggelige og hjelpsomme er de også. For all del, ta runden og se hvilke selskaper som finnes, og et godt tips er å lese litt i de forskjellige forum for å se aktivitetsnivå og hvodan stemningen er. Lykke til. </reklame>

 

http://www.virtualnorwegian.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...