Gå til innhold

Bare et forslag til Dag...


knut_ekerum

Anbefalte innlegg

For å rydde opp litt, så kanskje du kunne be alle medlemmer av forumet om å poste en "Im here" melding, sånn at du vet hvem som er aktive, for det er sikkert mange 100 medlemmer som er registrert for måneder og år siden som ikke engnag har postet én post. Så lar du tråden ligge i noen uker, og sletter de som ikke har svart, ihvertfall hvis det er en god stund siden de er registrert. bare et forslag, for det er et annet forum jeg er medlem av som gjorde nettopp dette for å rydde opp litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trenger jeg i grunn ikke siden jeg kan se når hver enkelt sist var logget inn på forumet. Vi har f.eks ca 1500 som ikke har vært innom siste måned...

 

Jeg tar litt slik rydding innimellom, men de som først forsvinner er slike som har registrert seg og ikke postet noen innlegg. Hvis disse ikke har vært logget på de siste månedene forsvinner de.

 

De som har postet innlegg er det litt værre med slik dette systemet funker nå - om jeg sletter en person vil innleggene hans stå med "Anonym" som avsender, og det er ikke noe jeg ønsker. Dette vil det nok komme en fiks på, og da vil jeg også rydde i disse ikke-aktive medlemmene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...