Gå til innhold

Unge Ørner


K F

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Noen her som skal på ungdomstreff på Starmoen 15-17 August? Så lenge du er medlem av NAK så for du bo og spise gratis og prøve forskjellige flyaktiviteter til en billig penge.

 

Hensikten for dette treffet er å få flere unge inn i flymiljøet.

 

Jeg tror jeg skal dit, men da må det være folk der.

 

Håper det er noe flere her en meg her som har lyst å dra, det blir sikker et hyggelig sammenkomst.

 

Mange som er intressert?

 

Påmeldingsfristen er 15 Juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått noe innbydelse her ja, tror ikke jeg gidder. Min helg er lagt til Sverige da, på Sveriges største flystevne, mye bedre. Jeg flyr seilfly og motor, paragliding og hanggliding virker litt interresant, mens fallskjerm er det største tullet jeg noengang har sett, hoppe ut ifra et fly som virker helt fint, nei det skjønner jeg ikke vitsen med.

Og tror det kan bli trangtpå Starmoen den helgen, så jeg holder meg unna...

 

Har du lyst til å få til mer ungdomsaktivitet i klubben din eller i seksjonen? Hvis du er medlem av en klubb i NAK/NLF, er mellom 15 og 25 år, så kan du være med på dette treffet hvor du får møte andre ungdom som er like flygærne som deg. Treffet er på Starmoen seilflysenter utenfor Elverum.Du vil få opplæring i organisasjonsarbeid og ungdomsarbeid i NIF. Du får bo og spise gratis og prøve forskjellige flyaktiviteter til en billig penge.

 

Dette stod i mailen jeg fikk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker jo som om dette er lagt opp for at yngre medlemmer i forskjellige luftsportsklubber skal få opplæring i organisasjonsarbeid og ungdomsarbeid rundt om i klubbene og NIF. Ser ut som at det er hovedpoenget, men at man kan få en liten innsikt i de luftsportene man ikke driver med, og at dette ikke er en samling for utenforstående som aldri har fløyet før, men heller for at de som har fløyet masse skal hjelpe til å bidra med noe i klubben også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Det virker jo som om dette er lagt opp for at yngre medlemmer i forskjellige luftsportsklubber skal få opplæring i organisasjonsarbeid og ungdomsarbeid rundt om i klubbene og NIF. Ser ut som at det er hovedpoenget, men at man kan få en liten innsikt i de luftsportene man ikke driver med, og at dette ikke er en samling for utenforstående som aldri har fløyet før, men heller for at de som har fløyet masse skal hjelpe til å bidra med noe i klubben også.

 

Treffet på Starmoen er i regi av ungdomsutvalget i NLF/NAK. Ungdomsutvalget jobber med å bedre forholdene for ungdommen i forbundet, noe som kun kan oppnås ved å ha innflytelse i styrer o.l. For at vi skal få ting slik vi vil ha det, må vi ha muligheten til å ytre vår mening!!

Det at treffet er lagt opp for folk med masse flyerfaring etc. er bare tull. Du kan møte opp med 0 timer eller hopp i loggboka og ha det like kult. Hvis været slår til og alt går etter planen, blir det masse spennende aktiviteter og delta på.

Dere trenger ikke å frykte at dette blir et kjedelig seminar med tørre foredrag og møter!!!

Show up!!!

 

mvh

Øyvind Tangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...