Kristian B.bood Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Heisann folkens! Jeg skal ha senior student test på Gardermoen på fredag (25 april) klokken 20:00 og utover. Derfor trenger jeg en del fly inn og ut av Gardermoen, og håper på at dere kan komme og stresse meg litt . Hilsen, Kristian B Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre Aabø Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Hei Kunne også tenke meg en som satt TWR i morgen under fly-inn for jeg makter ikke alt. Kommer å flyr ca 20:40 vis du er på da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Hei Kunne også tenke meg en som satt TWR i morgen under fly-inn for jeg makter ikke alt. Kommer å flyr ca 20:40 vis du er på da. Sondre, var kanskje litt usaklig å legge den her? Det er tross alt dagen etter at Kristian skal ta testen sin.. Jeg har TWR posisjon på Værnes på Torsdag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre Aabø Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Joa men tenkte at Kristian ville så ....... Men kommer og flyr på fredag regner jeg med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Heisann folkens! Jeg skal ha senior student test på Gardermoen på fredag (25 april) klokken 20:00 og utover. Derfor trenger jeg en del fly inn og ut av Gardermoen, og håper på at dere kan komme og stresse meg litt . Hilsen, Kristian B Lykk etil. Skal ta denne testen jeg og snart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian B.bood Skrevet 23. april 2003 Forfatter Del Skrevet 23. april 2003 Hehe, takk Georg! Kan ikke sitte som TWR i morra, desverre, jeg er opptatt hele dagen... Lykke til du også da Georg . Hilsen Kristian B Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian B.bood Skrevet 25. april 2003 Forfatter Del Skrevet 25. april 2003 Vil bare minne om den her en gang til jeg... Håper så mange som mulig kommer å stresser meg litt Kristian B Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Det skal huskes vet du, mulig jeg hopper på som ENVA_TWR i dag! Har desverre ikke voice, så det kan bli litt stress hvis det blir for mye trafikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Det skal huskes vet du, mulig jeg hopper på som ENVA_TWR i dag! Har desverre ikke voice, så det kan bli litt stress hvis det blir for mye trafikk. ENVA_TWR ? Du mente vel ENGM_TWR ,men det er så vidt jeg vet ikke logge seg på som ENGM_TWR under en slik test. Ground er tillatt, men den har jeg allerede tatt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Det skal huskes vet du, mulig jeg hopper på som ENVA_TWR i dag! Har desverre ikke voice, så det kan bli litt stress hvis det blir for mye trafikk. ENVA_TWR ? Du mente vel ENGM_TWR ,men det er så vidt jeg vet ikke logge seg på som ENGM_TWR under en slik test. Ground er tillatt, men den har jeg allerede tatt:) Nei Georg, jeg mente faktisk ENVA_TWR! Hehe, tror du ikke jeg vet hva jeg holder på med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kent-Ruben Johansen Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Jeg er klar, skal til å sette igang å planlegge kveldens ruter, ENBR - ENGM - ENVA - ENGM. Tror det blir kvelden/nattens tokt. B734 DF selvfølgelig, håper jeg ser endel andre oppi luften da!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Hei! Hvis jeg får tid så stikker jeg innom. Lykke til Kristian! VBX161 NOW966 ATC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Hvordan gikk det ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.