Kurt B. Helgenes Skrevet 5. april 2003 Skrevet 5. april 2003 Noen som vet hvor jeg kan få tak i noen gode ATR-videoer?? Pluss.. hva heter den siden som ble lagt ut for en stund siden her på FS.no?? Der fikk du bla- Se en Braathens 737-oppstart med flammer?? Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 5. april 2003 Skrevet 5. april 2003 Du kan lete litt på Nakshop Tok meg friheten til å lete litt, om du ser litt nedover på denne siden skal det iallefall være èn ATR video! Lykke til! Siter
Kurt B. Helgenes Skrevet 5. april 2003 Forfatter Skrevet 5. april 2003 Takk Ivar! .. Men den var utsolgt! Kanskje noen som vet om noen andre linker?? Har lett selv også, bare sånn at det er sagt! Kanskje noen videoer av Dash 8?? (Augsburg)? Takk til de som svarer! Siter
Gjest Skrevet 5. april 2003 Skrevet 5. april 2003 Jeg har en ATR72 flyvideo (cockpit) som varer hel 30 minutter. Jeg la en link her ute på fs.no ,men pga at det første døgnet har 1300 downloaded filmen så har jeg strøket grensen godt og har dessverre ikke kapasistet til så mange nedlastinger. Den filmen kommer til fs.no om ikke så mange uker (må reprodusere den). Kan sikkert brenne den på CD og sende den til deg i posten om du vil... Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 5. april 2003 Skrevet 5. april 2003 Som sagt ovenfor, let på nakshop.. Det er mulig at de har den filmen enda, bare send en mail oppover å spør det. Siter
Aleksander Berge Skrevet 6. april 2003 Skrevet 6. april 2003 HEI!!! Er det noen som vet hvor man kan få en freeware film? Dash 8. Vennlig hilsen Aleksander Berge Siter
Gjest Skrevet 6. april 2003 Skrevet 6. april 2003 HEI!!! Er det noen som vet hvor man kan få en freeware film? Dash 8. Vennlig hilsen Aleksander Berge Leste du mitt forrige innlegg ? http://www.flightsim.no/file/Videoer/ Siter
Jan Gulliksen Skrevet 6. april 2003 Skrevet 6. april 2003 Nå har jeg også lastet ned Dash8-Q400-videoen din Georg. Fint at du legger ut slikt! Selv om det er vanskelig å holde kameraet støtt i en slik situasjon, synes jeg du hadde fått med mye interessant. Hvordan fikk du til det? Spurte du et tilfeldig crew, eller kjenner du gutta? Siter
Gjest Skrevet 6. april 2003 Skrevet 6. april 2003 Jeg jobber i flyselskapet, vister mitt ID kort. Siter
Lars Chr. Hansen Skrevet 6. april 2003 Skrevet 6. april 2003 Jeg jobber i flyselskapet, vister mitt ID kort. i SAS? Siter
Thomas Vatne Skrevet 6. april 2003 Skrevet 6. april 2003 Jeg kan anbefale Kazaa Lite for å laste ned små klipp og slikt.. Det beste av alt er at det er gratis.... Siter
Kenneth Warren Berg Skrevet 7. april 2003 Skrevet 7. april 2003 Jeg jobber i flyselskapet, vister mitt ID kort. Er du flykaptein? Kenneth Siter
Gjest Skrevet 7. april 2003 Skrevet 7. april 2003 Jeg jobber i flyselskapet, vister mitt ID kort. Er du flykaptein? Kenneth Nå må virkelig skjerpe deg. Hvis du har ikke noe fornuftig å komme med, så kan like godt holde din uhøflige kjeften. Se i speilet før du gjør narr av andre. Siter
Kenneth Warren Berg Skrevet 7. april 2003 Skrevet 7. april 2003 Jeg jobber i flyselskapet, vister mitt ID kort. Er du flykaptein? Kenneth Nå må virkelig skjerpe deg. Hvis du har ikke noe fornuftig å komme med, så kan like godt holde din uhøflige kjeften. Se i speilet før du gjør narr av andre. Jeg har sett meg selv i speilet Georg, hva nå? Kenneth Siter
Tor Erling Holmås Skrevet 7. april 2003 Skrevet 7. april 2003 Jeg jobber i flyselskapet, vister mitt ID kort. Er du flykaptein? Kenneth Nå må virkelig skjerpe deg. Hvis du har ikke noe fornuftig å komme med, så kan like godt holde din uhøflige kjeften. Se i speilet før du gjør narr av andre. så du flyr ikke flyene? Siter
Jan Gulliksen Skrevet 7. april 2003 Skrevet 7. april 2003 Og hva er så poenget med dette, Tor Erling og Kenneth? Siter
Kenneth Warren Berg Skrevet 7. april 2003 Skrevet 7. april 2003 Hei Jan! For min del er poenget med "dette" å sette spørsmålstegn ved en uttalelse. Når en hevder å være ansatt i et flyselskap, må det være lov å spørre om en er flyver. Så om Georg jobber i SAS eller annet selskap, hadde det vært nærtliggende å gi oss et saklig svar istedenfor å skjelle meg ut. Ikke sant? Itillegg er jeg skyldig i å ha det bittelitt moro ved å for en gangs skyld komme med kontra-replikk på Georgs stadige påstander. Ok? Kenneth Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.