Stig Sandnes Skrevet 2. april 2003 Skrevet 2. april 2003 I dag, 2. April går det et program på TV2 om en pilot som var en del av den norske styrken som deltok i operasjon Enduring Freedom. (Mener at den norske deltakelsen er over nå...) Les litt mer om dette på artikkelen på www.mil.no Jeg skal i alle fall se det Siter
Karl R Pettersen Skrevet 3. april 2003 Skrevet 3. april 2003 Selvfølgelig!! TV'en OG videoen røyk i går! Og DVD'en dagen før, bare for å sette prikken over i'en. Gruer meg nesten til å komme hjem å finne PC'en totalhavarert Siter
Morten Nelson Skrevet 3. april 2003 Skrevet 3. april 2003 Selvfølgelig!! TV'en OG videoen røyk i går! Og DVD'en dagen før, bare for å sette prikken over i'en. Gruer meg nesten til å komme hjem å finne PC'en totalhavarert Hvordan er det mulig? Siter
michael8210 Skrevet 4. april 2003 Skrevet 4. april 2003 Selvfølgelig!! TV'en OG videoen røyk i går! Og DVD'en dagen før, bare for å sette prikken over i'en. Gruer meg nesten til å komme hjem å finne PC'en totalhavarert Kunne ha vært kona som syntes du sitter for mye foran dem..? *hosthark..sabotasje..kremthost* Siter
Gunbjørn Øfsti Skrevet 4. april 2003 Skrevet 4. april 2003 Det var et veldig bra program, kommer sikkert i reprise. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.