Gå til innhold

``Brutal``nedgang i filer...


Anbefalte innlegg

Ja, før var det ofte 10 nye filer daglig, nå er det sjelden mer enn 5. Er ikke innom filbiblioteket så ofte heller lenger. Før var jeg innom hver dag, nå er jeg sjelden innom og ser etter nye filer oftere enn hver 2. dag.

 

Er en av grunnene kan være at flere har fått hjemmesideområde for å poste screenshots som de mener det er synd at står ubrukt (utenom screenshotpostingen). Dermed legger folk heller filene sine ut på sine egne hjemmesider.

 

En annen årsak kan være den at det her på forumet veldig ofte lenkes til andre nedlastningssider, noe som resulterer i at folk ikke gidder å lete her på forumet før de går til en av gigantene FlightSim.com, Simviation eller Avsim. Da folk ikke ser etter i FlightSim.nos filbibliotek (som faktisk inneholder over 300 fly til FS2002), tar ikke folk seg bryet med å laste filer opp her.

 

Selv er ca. alt jeg har laget lastet opp i FlightSim.nos filbibliotek, bortsett fra en SAS-tekstur til Gmax-Concorden som jeg ikke har fått noe svar fra Frankrike enda om jeg kan få lov til å laste den opp (sendte spørsmål om det i januar).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om disse repaintene funker i den neste flightsim'en?

 

Microsoft sier så.

 

De sier at Flight Simulator: A Century of Flight skal være bakoverkompatibel så langt bakover som FS2002.

 

Sitat fra Microsofts Flight Simulator: A Century of Flight-side:

 

Aircraft and scenery created for Flight Simulator 2000 and later work with Microsoft Flight Simulator: A Century of Flight, provided the developer followed the guidelines in the Flight Simulator SDK.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det går litt nedover om dagen... Men dette er ting som er helt normalt siden det alltid går i bølgedaler. Nå skal dere huske på at det er gått halvannet år siden FS2002 kom på markedet, og det er alltid slik at det strømmer på med filer det første året etter at en ny simulator kommer ut. Deretter vil det dabbe av før neste utgave kommer på markedet.

Det pleier også å være litt variasjoner etter årstiden - På høsten kommer det alltid mest filer, også dabber det av mot sommeren.

 

En annen ting er at jeg stort sett legger ut filer som har interesse for oss her i norden, eller filer laget av noen som er herfra. Dette gjør også utvalget litt begrenset. Å legge ut like mange filer som de internasjonale sitene ser jeg ikke helt vitsen med siden de allerede finnes der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...