Gå til innhold

Senior Studenttest 6.mars kl.2100


Claus Holmquist Karlsen

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen !

 

Jeg skal nå avlegge Senior Student test for VACCN.

Stedet er Værnes (ENVA) den 6.mars kl.2100 (lokaltid).

Posisjon blir ENVA_V_APP på 118.6

Jeg håper at så mange som mulig kan bidra med noen flyvninger slik at jeg får nok trafikk til å kunne avlegge en gyldig test.

Vi kan friste med virtuel kaffe og liksom-vafler etter at testen er ferdig ""

 

Velkommen til Værnes og trivelige trøndelag !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, trodde Claus skulle hevne seg på meg for noe!

Ikke at jeg har gjort noe galt (som jeg vet) men han plasserte meg i en holding over GRK slik at du Einar fikk komme ned før meg...!

Hehe, Norwegian before Scandinavian?! ""

Flott at du stillte opp for å gi Claus litt trafikk Einar, håper du fikk en fin flytur opp til Bodø!

Claus: Du gjorde en super jobb, håper du besto testen med glans!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, trodde Claus skulle hevne seg på meg for noe!

Ikke at jeg har gjort noe galt (som jeg vet) men han plasserte meg i en holding over GRK slik at du Einar fikk komme ned før meg...!

Hehe, Norwegian before Scandinavian?! ""

Flott at du stillte opp for å gi Claus litt trafikk Einar, håper du fikk en fin flytur opp til Bodø!

Claus: Du gjorde en super jobb, håper du besto testen med glans!

 

Ja,først til mølla ikke sant ""Skulle bare si til deg Ivar at jeg fløy for Norwegian Air Force.Tok en utsjekk tur med AWACS'en..

 

SAS583

NOW966

ATC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, trodde Claus skulle hevne seg på meg for noe!

Ikke at jeg har gjort noe galt (som jeg vet) men han plasserte meg i en holding over GRK slik at du Einar fikk komme ned før meg...!

Hehe, Norwegian before Scandinavian?! ""

Flott at du stillte opp for å gi Claus litt trafikk Einar, håper du fikk en fin flytur opp til Bodø!

Claus: Du gjorde en super jobb, håper du besto testen med glans!

 

Ja,først til mølla ikke sant ""Skulle bare si til deg Ivar at jeg fløy for Norwegian Air Force.Tok en utsjekk tur med AWACS'en..

 

Hehe, da var det forsvaret/NATO som var først til mølla da..

Det er så og si forståelig!

 

Claus!

Grattulerer!

Får håpe det blir mye "controlling" på deg da, hyggelig å fly på Værnes når det er bemannet der.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Flott med slikt på Værnes også, ikke bare Gardermoen ""

 

Dekker Værnes- APP utover til Ørlandet/Frøya? ""

 

Når jeg er online så gjør det i allefall det. Jeg er opprinnelig fra Frøya (ENFA) og tok PPL/A på Ørlanden (ENOL). Så lenge det ikke er alt for mye trafikk på ENVA så prøver jeg å dekke alle flyplasser i Trøndelang.

Når den nye ratingen trer i kraft, vil jeg gå over til å logge tid som Trondheim Kontroll.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...