Claus Holmquist Karlsen Skrevet 3. mars 2003 Skrevet 3. mars 2003 Hei alle sammen ! Jeg skal nå avlegge Senior Student test for VACCN. Stedet er Værnes (ENVA) den 6.mars kl.2100 (lokaltid). Posisjon blir ENVA_V_APP på 118.6 Jeg håper at så mange som mulig kan bidra med noen flyvninger slik at jeg får nok trafikk til å kunne avlegge en gyldig test. Vi kan friste med virtuel kaffe og liksom-vafler etter at testen er ferdig Velkommen til Værnes og trivelige trøndelag !! Siter
Sondre Aabø Skrevet 3. mars 2003 Skrevet 3. mars 2003 Kan se om jeg får det til håper at folk kommer og flyr. Siter
Einar Kristiansen Skrevet 3. mars 2003 Skrevet 3. mars 2003 Joda, det lar seg vel gå i orden. Kommer og stresser deg SAS583 NOW966 ATC Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 3. mars 2003 Skrevet 3. mars 2003 Ja, vi får se om jeg kommer en tur å "sinker" trafikken med min C177! Hehe, men det må jeg se an, tror jeg har matteprøve på Fredag, men det er vel mulig at jeg kommer en liten time før jeg kryper til sengs! Gleder meg til vaffler! Siter
Joacim P. Arnestad Skrevet 3. mars 2003 Skrevet 3. mars 2003 Jeg rekker nok ikke det, men jeg får ønske deg lykke til endog..... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.