NN Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Jaja det er ikke lett å være feit nå tildags.. http://www.nettavisen.no/servlets/page?section=7&item=251270 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 LOL.... Har hørt at enkelte flyselskaper tar en høyere pris på feite folk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Jeg er så enig så enig med hun damen. Det er da brudd på menneskerettighetene! Å ta høyere pris for tykk folk er jo utrolig frekt! "Du er for feit til å fly, men det går greit visst du betaler litt ekstra"! Tenk om noen hadde sagt noe slikt til deg !?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Søderstrøm Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Bruker du to seter ser jeg ikke problemet med å måtte betale for begge, men hvorfor bruker dere ordet feit? Det er sikkert vel så krenkende som å måtte betale dobbel pris. Prøv å hold dere til overvektig. Uansett hvilken situasjon dere kommer opp i (utenom når dere skal tøffe dere for gjengen/klikken/homies'ene) er overvektig det desidert beste ordet å bruke på folk som har for mye av (noen vil si det gode) fett på kroppen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Nikolai Førde Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Kanskje en idé, eller et hint, for denne damen at det kanskje er på tide å roe litt ned på burger-etingen, og heller ta seg en joggetur? (Den ovennevnte uttalelsen gjelder naturligvis ikke dersom denne kvinnens ekstreme fedme skylles sykdom.) Og noe annet: Ved en eventuell ulykke vil vel dette flyselskapet bli saksøkt fra alle hold for uansvarlighet: Hvordan skal de få denne damen raskt ut av flyet? En sak har alltid mer enn en side, men enkelte pappskaller ser åpenbart ikke det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Vatne Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Faktisk enig med Førde her, men,... «Livet er morsommere for den som liker motorsport» er vel mer riktig enn «Livet er morsommere for den som liker fotball.» Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Nelson Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 <<Livet er morsommere for den som har interesser>> ville nå jeg si. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Vatne Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 <<Livet er morsommere for den som har interesser>> ville nå jeg si. hmm,.. ja,.. du har nok ett poeng der,.. Godt sagt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Nikolai Førde Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Godt sagt? Det kunne ha vært godt sagt, dersom tosken ovenfor hadde kunnet bevise, eller på en annen humoristisk måte indikere, at jeg ikke har andre interesser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Dagsland Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 De som syntes det der var artig har ikke noen sans for humor. Jeg syntes ikke det er humor å sitte og le av noe sånt. Hva om det var vi som var sånn? Da hadde vi f**n ikke sagt ett ord. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Nikolai Førde Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Nei, da hadde vi tatt oss en joggetur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.