Vegar Mikalsen Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Heisann folkens! Nå trenger jeg (Vegar) deres hjelp til å gi meg litt trafikk å handle. Jeg skal ha senior student test på Oslo Gardermoen i kveld (søndag) klokken 1930 til ca. 21.00. Jeg trenger mange fly inn og ut fra flyplassen og håper på godt oppmøte! [color:"red"] [/color] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Hmmm-to controller-tester på samme kveld? Jeg har veldig lyst til å komme, men da må jeg få internett til å funke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Du store verden!To CTR-tester på en kveld. Får ønske deg lykke til Vegar! Skal nemelig ta samme testen jeg også,fra Kl.21:00-23:00 i kveld.Sitter som ENBO_V_APP og det kan jo bli uhyre mye trafikk denne Søndagskvelden.. LYKKE TIL VEGAR! -------------------------------------------------------- SAS583 NOW966 ATC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar Mikalsen Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 Jepp! Håper det blir en kveld med mye trafikk! Gjelder bare å få reklamert nok om dette...trenger noen skikkelige utfordringer i kveld! Tusen takk skal du ha, Einar! Ønsker deg også LYKKE TIL!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar Mikalsen Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 TUSEN HJERTELIG TAKK ALLE SAMMEN!!!! For et enormt oppmøte på Oslo Gardermoen i kveld. Jeg er meget takknemlig for dette. Tusen takk skal dere alle ha. Jeg besto S+... God natt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Gratulerer Vegar! SAS583 NOW966 ATC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Halvorsen Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Gratulerer til dere begge to Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Christer Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Grattulerer til dere begge to ja=) Flott jobbet Einar og Vegard Hilsen SAS636(ENBR-ENGM) DC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar Mikalsen Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 Gratulerer, Einar!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.