Fredrik Hoel Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Hey Folks! I morgen 20:00 får vi besøk av en flyveleder pappa kjenner. Og hun lurte på om jeg kunne vise hvordan FS og VATSIM funker og sånnt. Så jeg tenkte å la henne få sitte på klappsetet på en liten tur Derfor trenger jeg ATC. Helst i sørnorge og APP. Trenger bare 2 flyplasser, men det hadde blitt kjempe bra hvis noen kunne hjelpe meg!! Snakkes i morgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Tja..Kan sitte som ENBO_V_APP (Bodø)hvis det frister deg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Hoel Skrevet 26. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2002 Tenkte helst på sørnorge Kunne du tatt ENOS eller ENSV istede? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Da kommer jeg som ENGM_V_APP Kl.19:58.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Hoel Skrevet 26. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2002 Tusen takk!! Men jeg trenger helst en APP til i Sørnorge.. noen fler som 'ofrer seg'? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Vidtun Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 ENSV app kan jeg ta.. Ikke 100% enna.. Skal hore litt ( lol) rundt med folka her saa jeg vet hva vi skal i morra... Men jeg snakker vel med deg for det! jav Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Vet ikke helt om jeg skal satse på en APP, men kan sikkert sitte som ENGM_V_TWR hvsi det er greit? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar Mikalsen Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Hvor jobber hun forresten? Og kan ikke hun prøver å være ATC i PC? Det hadde vært gøy og hørt...for det fungerer jo nesten HELT likt. Foreslå det...det synes hun sikkert er morsomt!!! Jeg kommer i hvert fall for å høre på...kanskje fly også.. Men forslå det...! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Hoel Skrevet 27. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2002 Hun hadde mest lyst til å fly. Har allerede spurt... Kan du ikke ta ENBR_APP elns da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar Mikalsen Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 kult det da, at hun er med! Hva vil callsignet hennes være, slik at vi vet det. Håper dere kan bestemme det nå, så vi vet det på forhånd....er jo litt gøy det da. Jeg vil komme til å fly! Spesiell rute hun vil fly eller..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Vidtun Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 quote: Opprinnelig postet av Fredrik Hoel: du Jarle, du Jarle. Du får hore litt rundt med folka der borte du LOL har hort med folket naa... er alleredet logget paa jeg.. enbr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar Mikalsen Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Hvilken rute skal hun fly, og callsign? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Hoel Skrevet 27. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2002 Heisann Sorry, så ikke postingen din. Tusen takk til alle som stillte som ATC! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Stedjan Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Ja.. hva syntes flyvelederen? Satt selv som ENOS.. spent.. Vet jeg gjorde noen småfeil.. men, men.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar Mikalsen Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Hva synes hun om FS-verden og onlineflyging? Kan du gi en liten review? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Jepp!!Er spent på raport..Ps! Var det hun som fløy den første approach-innlegget til rwy 19R?? He-he!! ENGM_V_APP Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Hoel Skrevet 27. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2002 Hehe.. hun syntes det var kjempe bra greier! Hun syntes det virket profft, og realistisk Hehe.. Einar, var nok autopiloten som ikke catcha ILS'en Igjen.. Tusen takk til alle som stillte opp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar Mikalsen Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 litt mer utfyllende...vær så snill!!!! Hva sa hun? kan du fortelle oss alt hun sa? please... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Hoel Skrevet 27. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2002 du Jarle, du Jarle. Du får hore litt rundt med folka der borte du Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Stedjan Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Hun sa ikke noe om feil eller andre ting underveis? Vi skjønner at du ikke hadde penn og papir, men du husker vell litt...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar Mikalsen Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Veldig synd, Fredrik! Du satte igang et fult apparat med mange som vil hjelpe til, men vi forventet vel også å høre i hvert fall en smule om hva hun syntes. Det er ikke værre eenn å ta en telefon eller sende en mail og så legge det ut på forumet etterpå. Håper du skjønner det...! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Hoel Skrevet 28. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2002 Nei, hun kommenterte ikke feil og som jeg har sagt synes hun det var skikkelig bra greier, og veldig profft. Hva mer vil du vite? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Hoel Skrevet 28. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2002 Jeg logga ikke hva hun sa! Men jeg har fortalt hvordan inntrykket hennes var.. hva mer kan jeg si? Jeg hadde ikke penn og papir og skrev ned hva hun sa..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.