Einar Kristiansen Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Hei! Dette ploblemet:Sq-boxs-Host-Join har vært tatt opp tidligere i dette forum,strever selv med dette ploblemet.Er det noen som har funnet om hva som er årsaken til dette ?Vil være fint med Svar/Tilbakemeldinger her..Kjører Win-XP.Norton 2002 antivirus. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Olav Sørensen Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Kan du beskrive problemet ditt nermere? Hans Olav Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 25. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2002 Ja,ploblemet er når man er kommet til Multiplayer Connect-OK-Start Search-OK..Da finner den ikke noe Game Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mark - Rune Bannister Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Hei Einar! Vær sikker på at du har riktig SB versjon for FS2002, tror det er 2.3.build5 Bruk TCP/IP i windows. Hvis du har squawkbox på samme maskin, prøv å skrive IP 127.0.0.1 (som normalt betyr "lokal maskin") Hvis du har to maskiner setter du opp fast IP-adresse,oggir dem hvert sitt navn. Så søker du på IP`en til hoast maskinen. Jeg har 2 Maskiner med Wide-fs. SB og RW på den ene og FS på den andre. Da anngir jeg IP- adresen til hoast-maskinen som i mitt tilfelle er 10.1.1.1 Hvis ikke dette hjelper så vet jeg sannelig ikke, uten mer info. [ 25-05-2002, 21:46: Endret av: Mark - Rune Bannister ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Reid Ståle Klovning Skrevet 25. mai 2002 Premium Medlem Del Skrevet 25. mai 2002 Det er ikke alltid det hjelper heller med å bruke "lokal host" som er 127.0.0.1... Det har jeg ihverfall erfart etter at jeg installerte Win XP. Løsningen for meg ble da å finne IP'en jeg får når jeg logger meg inn på nettet. Den kan du finne ved å sjekke dette nettstedet; myIP Har fungert utmerket etter det. PS. Husk å slå av brannmuren hvis en bruker XP, ellers vil en oppleve det samme problemet. [ 25-05-2002, 21:44: Endret av: Reid Ståle Klovning ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar Mikalsen Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 Jeg tror jeg har et svar for deg, Einar. Etter du har hostet en session så går du på host options. Der kopierer du den ip'n som står der, limer den inn i sb, og søker. Da skal du finne den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Sørensen Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Slik løser jeg problemet: 1. Koble fra Internett (dersom du allerede er koblet opp) 2. Start FS2002 3. Host session i FS 4. Start SB Host 5. Start SB Main 6. Når feltet der du kan taster inn IP kommer frem i SB, lar jeg dette være blankt. SB finner da riktig multiplayer session. 7. La SB gjøre seg klar 8. Koble til Internett 9. Koble SB til VATSIM (eller IVAO) Dette gjør i hvertfall susen for meg. Hilsen Eirik [ 26-05-2002, 22:50: Endret av: Eirik Sørensen ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Syntes måten nevt ovenfor høres grei ut, men slik gjør da jeg det: (sitter med Win XP Pro) Starter FS2002, hoster en game, går ti,tilbake til menyen, host options, merker IP`en, kopierer (Ctrl + C), starter Host og SB, skriver inn IP (Ctrl + V) og joiner... Da funker det som smurt! (Gammel vane vond å vende...så jeg fortsetter slik jeg... ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 27. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2002 Takk for alle svar..Og spesielt til du Eirik-S ditt tips slo virkelig ann her Nå funker det slik som i FS-2000-tia..Jepp.Jepp!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.