Gå til innhold

M.Steen

Members
  • Innholdsteller

    167
  • Ble med

  • Siste besøk

M.Steen's Achievements

0

Nettsamfunnsomdømme

  1. Det er nok ikke helt enkelt nei. Det visste vi på fjorårets GAP på Starmoen, og gutta er her igang med å både dokumentere og studere dette flyets flotte og relativt nye neselegg http://www1.airpics.com/showimg.php?imgid=57284
  2. Her er ennå et bilde av flyet, tatt av undertegnede: http://www1.airpics.com/showimg.php?imgid=56486 Har også opprettet en egen event for GAP Starmoen 2004 nå, og bilder vil komme dit etterhvert som vi legger de ut. http://www1.airpics.com/galleries/events.php?eventid=17 Er ikke mye der nå, henger endel etter i køa, men det blir så snart vi kommer ajour igjen.. 3 av 5 airpics-admins har jo vært borte noen dager, og da samler det seg fort massevis av arbeid som må tas igjen. Men sjekk dette flyet da.. Det er jeg litt mer skeptisk til enn de andre flyene som var på Starmoen: http://www1.airpics.com/images/starmoen/LOMAC.jpg
  3. Da var jeg også hjemme, og begynner komme meg litt etter disse dagene.. Holder på med scanning av bilder nå, så forvent massevis av bilder på airpics.com. Et bilde fra årets GAP Starmoen er allerede scannet, og kan ses i denne tråden: http://forum.airpics.com/read.php?TID=23195 Artig var det også å møte Fred Solli, som nok fikk seg en støkk i livet da jeg ga meg ut for å være en kjent kverulant fra dette forumet.
  4. Den dagen det faktisk gjør det, noe det sjelden eller aldri gjør. Det står ingenting der om at alle flyr Coast Air. - Flere forretningsreisende skal , ifølge NRK-Rogaland , ha begynt å bruke lavprisselskapenes ruter til London og Oslo fremfor SAS . "flere forretningsreisende", er det alle ? Og hvor kan jeg lese det du siterer fra ? Men kan du ikke gjøre det til en god skikk at du poster kildene dine når du kommer med påstandene, så slipper vi etterlyse de hver gang. Har forresten funnet din motsetning, dere ville sammen blitt et godt par: http://forum.airpics.com/read.php?TID=18671 Norges to fremste, hver på sitt felt. En anti-sas, en pro-sas. Og ingen med særlig peiling EB&HB - Sammen er vi dynamitt
  5. Hvor kan jeg lese uttalelsen fra SAS om at alle kundene deres har gått over til Coast Air ?
  6. Jaså, de ansatte i NTB er ikke journalister ? Og VG, som norges største avis, burde vel sette diverse krav til sakene de kjøper inn også ? Så en journalist behøver ikke vite noe om det han skriver om ? I seriøse medier gjør de ihvertfall det. Stakkar Eivind, nå fikk han noe å tenke på
  7. Og Helge vil hyre vedkommende som skrev denne saken Ystenes viser til ? Kunne jo trenge slik kompetanse i nettavisen sin. Stor journalistikk Dette sier vel egentlig det meste om hvor seriøst man kan ta VG.
  8. Ser VG klarer tulle med den saken der også: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=76253 Hvilken forbindelse har Heiberg til Kongsvinger Modellflyklubb, og hvorfor skulle de arrangere stevne på Notodden, som jo er et bra stykke unna Kongsvinger. Har Bø kanskje noe å legge til som ikke står i den saken ?
  9. Og for all del ikke glem selveste navlen i sunnmørsk uteliv. OJs på Valderøy. Og kanskje Parnass i Ålesund.
  10. Du vil ikke satse på "opprykk" til en journaliststilling i VG da ? Med sånn holdning ville du passet utmerket til det. Eller hva sier dere andre ? VG kalte bl.a Cornell for et treningsfly i Forsvaret.. 60 år +/- er jo ingenting. Eller noen timer +/- på rekkevidde på fly.
  11. Å si at de nesten aldri går som planlagt er å ta litt i da, men det har vært noe rot til tider ja. Men hadde vært gøy med Q400 fast evt. en annen operatør også. Følgende to selskaper har jo vært på Kvernberget i sommer med fly av omtrent samme størrelse. De hadde kanskje vært noe ? http://www1.airpics.com/showimg.php?imgid=44535 http://www1.airpics.com/showimg.php?imgid=44441
  12. Er det tryggere å fly et fly som er sjekket av en pilot fra f.eks. Austrian Airlines (bare et eksempel), enn en fra SAS da ? SAS-piloter er mindre gode til en sånn jobb enn sine kolleger i andre selskaper ? Det er veldig mye du ikke har greie på Helge Bø. Det har du vist gjennom flere års deltagelse på dette forumet. Og kan du huske å ha lest om den styrten i England jeg spurte om i en tidligere posting ? Og hvor du har fra at den VG-journalisten er pilot i Helikopter Service ?
  13. Er ikke alle som har null peiling på fly og luftfart som viser det frem for almennheten ved postinger på åpne forum hver dag vet du btw Helge, leste du VG søndag ? Sto det noe om en styrt med Korean i England der ? Hører rykter om det. Og kan det medføre riktighet da ? Og det du sa om den navngitte VG-journalistens bijobb som helikopterflyger, hvor har du det fra ?
  14. Du har fremdeles ikke vist til noe dokumentasjon som bekrefter din påstand. Fordi du ikke så noen 737-200 på Schiphol og Frankfurt Main som du hevdet på IRC, betyr det at de ikke trafikkerer flyplasser i Europa og i USA ? Synes den blir i tynneste laget Helge. Ta f.eks. en titt på følgende tråd: http://forum.airpics.com/read.php?TID=15082 Men kanskje du kan avkrefte det som hevdes der ?
×
×
  • Opprett ny...