Gå til innhold

Poengoversikt

Populært innhold

Viser innholdet med flest omdømmepoeng den 23. mars 2023 i alle områder

  1. SU12 inneholder ikke så mye nytt. Det eneste som er nytt er justering av turbulens og termikk. Ellers er det bug fixes på AI trafikk og avionikk på de forskjellige flyene. Ting som de fleste ikke vil merke så mye til. Hadde håpet på forbedring av kjernefunksjonalitet i simulatoren men det ser ikke ut til å stå høyest på prioriteringslista denne gangen heller. Får håpe det blir mer spennende ting i SU13 som kommer i august (som kommer med en overraskelse).
    4 points
  2. Micronesia, Fiji, Indonesia, Kiribati, Marshall Islands, Nauru, Palau, Papua New Guinea, Samoa, Solomon Islands, Tonga, Tuvalu og Vanuatu får store endringer. I tillegg blir Antarktis, Cook Islands, Guam, Easter Island, Galapagos og Hawaii oppdatert med nye høydedata. https://www.twitch.tv/videos/1772471519 Nye flyplasser:
    3 points
  3. Inntil det er fikset velger jeg å sette været selv, etter å ha sett etter hva det er i live weather. Sørkjosen her:
    2 points
  4. Æ pakke og drar til USA i simmen, så kommer jeg tilbake når isen tiner i Norden:-))
    2 points
  5. Da er Kjeller tilgjengelig igjen så snart den er godkjent på https://flightsim.to/file/52018/enkj-kjeller-airport Nytt er: Taxiway-system som er koblet til parkeringer, runway etc. slik at man kan bruke guiding-systemet til og fra rwy Helipads, i form av GA stands som gjør at helikoptre starter "cold and dark". Velg parking nr. 51-54, evt. se kart for å velge startpunkt for den som er kjent på flyplassen Fjernet alt av airport services slik at man slipper både marshalls, fire trucks etc Fuel ramp som også er koblet til taxiway-systemet Oppfrisking av aprons, twy, bilveier, parkeringer slik at de ser litt mere slitt ut Masse skogshogst ved rwy 30 Fjernet fastmonterte fly, så nå kan alt av parkings og åpne hangarer brukes til flyparkering - og så slipper de å forvirre tredjepart programvare Tilpasset siste versjon SU11 Kjente problemer Helikopterstands nær HelikopterDrift er litt for tett på bygningen. Fikser senere Fuelpumpa står feil vei og sperrer for twy
    2 points
  6. Takk! De P'ene som står foran hangarer må jeg flytte litt unna, ellers vil man oppleve å starte opp med "kamera" inni hangaren. Takk for gjennomgang, Frank!
    1 point
  7. Da ligger det ute oppdatert versjon som har fikset de to tingene fra forrige post.
    1 point
  8. Dette flyet her har bra systemdybde, men i likhet med alle andre turboprop fly i MSFS så er simulering av propell og turboprop motorer helt på tryne. Om du flyr i 200 knop og drar power til idle på en turboprop maskin i virkeligheten så vil du nærmest henge i selene fra oppbremsingen fra propellene. Selv på en større maskin som Q400. I simmen så slakker du like dårlig av på hastighet som en glatt 737 under nedstigning. Beta range er også helt fraværende på bakken i tillegg til mange andre problemer rundt motorsimulering. Elsker turboprop maskiner men akkurat dette her gjør at jeg har satt alt som har propell og turboprop motor på vent inntil videre. Nå som en ATR er på vei fra Asobo så er det lov å håpe at dem får fikset problematikken rundt propeller og turboprop så det omsider går an å fly turboprop igjen på et realistisk vis.
    1 point
Poengoversikten er satt til Oslo/GMT+01:00
×
×
  • Opprett ny...