Gå til innhold

ENSH - ENSK med AN-2


Anbefalte innlegg

Tenkte jeg måtte ha meg en tur i P3Dv2 med An-2'n, og en liten tur i mellom Helle og Skagen syntest jeg passet bra.

 

Starter Rolig på Svolvær Helle flyplass

 

2014-12-1_19-35-13-277.png

 

 

AN-2'n løfter seg fint opp lufta, går ikke fort, men tid har jeg nokk av.

 

2014-12-1_19-36-10-57.png

 

 

P3Dv2 skuffer virkelig ikke

 

2014-12-1_19-36-23-509.png

 

 

her har vi passert laupstad, på go tur mot Fiskebøl og Hadselfjorden.

 

2014-12-1_19-41-44-356.png

 

 

Fiskebøl og Hadselfjorn. med Melbu på andre siden.

 

2014-12-1_19-43-27-982.png

 

 

Pent Fly, og pent scenery

 

2014-12-1_19-46-45-995.png

 

 

Flyplass i sikte

 

2014-12-1_19-47-26-419.png

 

 

Like før nu.

 

2014-12-1_19-49-39-970.png

 

 

Touchdown.

 

2014-12-1_19-50-19-816.png

 

 

Shutdown og parkert før dagen

 

2014-12-1_19-52-40-160.png

 

 

Må si at jeg er virkelig imponert over P3Dv2 og ikke minst hvordan Scenery er blitt.

Takker for titten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Takk for shotsa, Andreas! Helle blir neste flyplass med custom runway. Det er gjort på 15 minutter. Det kommer som afcad oppdatering. Svein Frode; ja, jeg observerer jo at det er rett tjukt med hurtigruter i Hadsel området til tider. Nesten mer trafikk enn på flyplassen!

 

Det er nok ikke langt unna sannheten, både i simmen og i virkeligheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er  nødt til å kommentere "Lufthansa" også. Mange av oss sjøfolk spøker jo ofte med "Luftwaffe". Så ved et par anledninger i Tyskland, har det skjedd at jeg forsnakker meg i skranken, og sier "Luftwaffe". Det blir ikke ille tatt opp, da det viser seg å være en intern spøk blant de ansatte til tider. ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for shotsa, Andreas! Helle blir neste flyplass med custom runway. Det er gjort på 15 minutter. Det kommer som afcad oppdatering. Svein Frode; ja, jeg observerer jo at det er rett tjukt med hurtigruter i Hadsel området til tider. Nesten mer trafikk enn på flyplassen!

 

Intet Problem, må jo test ut scenery vi har her i landet, når vi nå først får di servert på sølvfat. Sier ikke nei takk til opdatert RWY.

Skjønner jo at jeg må fånn inn skipene også nå.

Lett og forsnakke seg da, kanskje man skulle hatt en luftwaffe paint til AN-2'n :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Jeg er en "tyskert". Sånn halvveis. ;) En av de som prøver å opprettholde begrepet "grundigkeit".

 

Ja, og det kommer oss andre skikkelig til gode :)

 

Holder meg til tysk bil, og der har de vært grundig så det holder, så grundig at jeg kun har kjørt Bayerske biler siden jeg fikk lappen for over 20 år siden.

 

Sånn sett så skuffer jo Aerosoft litt innimellom. Der er de ikke fullt så grundige som sine kollegaer i USA (PMDG, A2A, RealAir, Milviz m.fl.). Tror Aerosoft prøvde seg på an An-2 en gang i tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aerosoft må lære seg, en gang for alle, å fikse feilene etter en førsteutgave. Men det gjør de ikke såfremt pengene ramler inn i pungen. De lar oss sitte igjen, gang på gang, med scenery som aldri blir fikset. De fullfører aldri en jobb. De lar oss sitte igjen med svarteper, gang på gang, og i all fremtid.

 

Så av den grunn kjøpte jeg ikke verken ENBR eller ENTC.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...