Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 10. september Premium Medlem Del Skrevet 10. september Samler på erfaring med IniBuilds T-33. Diskusjoner pågår angående fuel-systemenes realisme i modellen.....det forteller litt om hvor langt man er kommet i MSFS 😁 . Jeg er fornøyd med å holde T-birden i lufta lenge nok til en times "langtur" . Storkoser meg med tilbakeblikk på 50-60 åra 😇 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 10. september Del Skrevet 10. september Knall, biter meg merke i hvor godt MSFS takler refleksjoner i skroget nå. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 10. september Del Skrevet 10. september Samme her, flott modell og knallbilder som vanlig! Nå mangler vi bare en norsk utgave! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 10. september Del Skrevet 10. september Landegode i bakgrunnen, ArcGis istedenfor Bing. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 10. september Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 10. september Sitat ArcGis istedenfor Bing. ?.....hva er det for noe spennende du har funnet på nå da 🤨 ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 10. september Del Skrevet 10. september Bare denne: https://flightsim.to/file/19345/msfs-2020-google-map-replacement 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 10. september Del Skrevet 10. september Prøv Apple Maps Pro. Sist jeg testet var det helt rå kvalitet, men krever betalt lisens på map replacement tool. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 10. september Del Skrevet 10. september 13 minutter siden skrev Jan R. Storelvmo: Prøv Apple Maps Pro. Sist jeg testet var det helt rå kvalitet, men krever betalt lisens på map replacement tool. Er klar over det, men avventer MSFS2024 først. Tviler på om jeg kommer til å abonnere da også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 10. september Del Skrevet 10. september 1 time siden skrev MagTvei: Er klar over det, men avventer MSFS2024 først. Tviler på om jeg kommer til å abonnere da også. Ja, men MSFS2024 kommer nok ikke med satelitt data fra Apple Maps Pro. Er vel i beste fall siste versjon av Bing maps som kommer men det har du også tilgang på allerede nå helt gratis i det programmet. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 11. september Del Skrevet 11. september (endret) Ja har prøvd "Nye Bing" i programmet, men der er det fortsatt evig vinter i Gjøviktraktene og sky/tåke over Råholt 😂 Er mest fornøyd med ArcGis av gratisvalgene, mest naturlig farge på norsk gråfjell 😊 Endret 11. september av MagTvei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 11. september Del Skrevet 11. september Ja, du finner vel sånne problem områder i de fleste satelitt tjenester. Eneste aberet om jeg husker rett med det programmet er at color correction ikke fungerer med annet enn bing. Dog kan du justere farger manuelt om du har betal versjonen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 12. september Del Skrevet 12. september 8 timer siden skrev Jan R. Storelvmo: Ja, du finner vel sånne problem områder i de fleste satelitt tjenester. Eneste aberet om jeg husker rett med det programmet er at color correction ikke fungerer med annet enn bing. Dog kan du justere farger manuelt om du har betal versjonen. Nvidias filter (Alt+F3) fungerer på alle kartene her, bruker tre forskjellige preset, avhengig av om jeg bruker Bing, Google eller ArcGis. Kan bytte kart og filter "on the fly". 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.