Gå til innhold

Referansebilder ENAL


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Hadde tenkt å freshe opp ENAL litt. Det er mye der som jeg har måttet gjettet meg til hvordan ser ut. (Og det er jo ikke så bra?) Er det noen som evt. har noen gode referansebilder av flyplassen? Gjerne bilder fra Apron side og evt. interiør i avgangshall/ankomsthall? 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt et annet problem som jeg tror er dukket opp etter SU15? Rullebanelysene og PAPI mangler på approach. Rullebane er helt mørklagt. Flere som har opplevd dette? Hadde et liknende fenomen på ENAT tidligere og da kom det en oppdatering som jeg mener å huske Jo Erlend hadde en finger med i spillet på.....    

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden skrev Ole-Chr Larsen:

Har hatt et annet problem som jeg tror er dukket opp etter SU15? Rullebanelysene og PAPI mangler på approach. Rullebane er helt mørklagt. Flere som har opplevd dette? Hadde et liknende fenomen på ENAT tidligere og da kom det en oppdatering som jeg mener å huske Jo Erlend hadde en finger med i spillet på.....    

Vet at det er et problem i simulatoren at flyplasser med custom terraforming ikke blir lastet inn skikkelig når man kommer flygende fra en annen flyplass. Da kan rullebanelys osv. enten bli liggende under terrenget og dermed ikke vises, eller man kan få de svevende i luften. Vet ikke om det er tilfelle her, men hvis så, kan det muligens bedres ved å justere opp terrain LOD og terrain pre-cache i settings.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)
Den 1.6.2024 klokken 20.16 skrev Ole-Chr Larsen:

Her lå nok rullebanelys under terrenget. Ingen svevende lys. At PAPI bare fungerer når man tar av fra ENAL må være nytt..... Har ikke opplevd det før SU15.

Testet igjen, PAPI virket også på en tur fra ENML til ENAL. (Begge fra ORBX)

Endret av MagTvei
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...