Stig A. Togstad Skrevet 30. mai Del Skrevet 30. mai Hei! Hadde tenkt å freshe opp ENAL litt. Det er mye der som jeg har måttet gjettet meg til hvordan ser ut. (Og det er jo ikke så bra?) Er det noen som evt. har noen gode referansebilder av flyplassen? Gjerne bilder fra Apron side og evt. interiør i avgangshall/ankomsthall? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 30. mai Premium Medlem Del Skrevet 30. mai Bare til info er hos ORBX https://orbxdirect.com/product/enal-msfs?sqid=f544dfc11afbe922352f9050e5649c57-1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig A. Togstad Skrevet 31. mai Forfatter Del Skrevet 31. mai Den ser flott ut den, men jeg kan dessverre ikke kjøpe et produkt som har helt feil rullebanelys. I know, jeg er litt sær på akkurat det der. Men det er viktig for meg at slike ting er riktig. Spesielt når det er payware. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 31. mai Premium Medlem Del Skrevet 31. mai Lov å være sær på sånt .... det er lysene som leder i mørke ...........SAFETY FIRST 😉 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Chr Larsen Skrevet 31. mai Del Skrevet 31. mai Vi kunne jo kanskje lagt inn et lite ønske til Finn om å vurdere en oppdatering. ENAL var vel en av de første payware flyplassene i MSFS og kunne trengt en oppgradering til dagens standard....... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Chr Larsen Skrevet 1. juni Del Skrevet 1. juni Har hatt et annet problem som jeg tror er dukket opp etter SU15? Rullebanelysene og PAPI mangler på approach. Rullebane er helt mørklagt. Flere som har opplevd dette? Hadde et liknende fenomen på ENAT tidligere og da kom det en oppdatering som jeg mener å huske Jo Erlend hadde en finger med i spillet på..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sauron Skrevet 1. juni Del Skrevet 1. juni 2 timer siden skrev Ole-Chr Larsen: Har hatt et annet problem som jeg tror er dukket opp etter SU15? Rullebanelysene og PAPI mangler på approach. Rullebane er helt mørklagt. Flere som har opplevd dette? Hadde et liknende fenomen på ENAT tidligere og da kom det en oppdatering som jeg mener å huske Jo Erlend hadde en finger med i spillet på..... Vet at det er et problem i simulatoren at flyplasser med custom terraforming ikke blir lastet inn skikkelig når man kommer flygende fra en annen flyplass. Da kan rullebanelys osv. enten bli liggende under terrenget og dermed ikke vises, eller man kan få de svevende i luften. Vet ikke om det er tilfelle her, men hvis så, kan det muligens bedres ved å justere opp terrain LOD og terrain pre-cache i settings. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 1. juni Del Skrevet 1. juni Ja PAPI på ENAL fungerer bare når man tar av fra den først. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Chr Larsen Skrevet 1. juni Del Skrevet 1. juni Her lå nok rullebanelys under terrenget. Ingen svevende lys. At PAPI bare fungerer når man tar av fra ENAL må være nytt..... Har ikke opplevd det før SU15. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 2. juni Del Skrevet 2. juni (endret) Den 1.6.2024 klokken 20.16 skrev Ole-Chr Larsen: Her lå nok rullebanelys under terrenget. Ingen svevende lys. At PAPI bare fungerer når man tar av fra ENAL må være nytt..... Har ikke opplevd det før SU15. Testet igjen, PAPI virket også på en tur fra ENML til ENAL. (Begge fra ORBX) Endret 2. juni av MagTvei 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.