MagTvei Skrevet 23. mai Del Skrevet 23. mai Flere som har testet denne? Har blitt en av GA favorittene i min hangar! 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cptseiersten Skrevet 23. mai Del Skrevet 23. mai Jepp👌😀 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasBecsan Skrevet 23. mai Del Skrevet 23. mai Skulle ønske Black Square oppdaterte deres tidligere maskiner til samme standard. Duke'n er sikkert fin den, men jeg bygger en King Air cockpit så da er jeg låst til den. 😂 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 24. mai Del Skrevet 24. mai 21 timer siden skrev JonasBecsan: Skulle ønske Black Square oppdaterte deres tidligere maskiner til samme standard. Duke'n er sikkert fin den, men jeg bygger en King Air cockpit så da er jeg låst til den. 😂 Samme her. Skulle gjerne hatt en Caravan og King Air i samme kvalitet som TBMen og evt. Duke. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 25. mai Forfatter Del Skrevet 25. mai https://www.youtube.com/watch?v=I55xGvjlV0s&t=614s Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cptseiersten Skrevet 27. mai Del Skrevet 27. mai EGTO-EHAM, supert fly ja! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 27. mai Del Skrevet 27. mai Hadde dem nå bare oppdatert de andre flyene i flyparken til samme standard som Duke. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 18. juni Forfatter Del Skrevet 18. juni Den 27.5.2024 klokken 16.15 skrev Jan R. Storelvmo: Hadde dem nå bare oppdatert de andre flyene i flyparken til samme standard som Duke. Ser ut som det er på vei: https://www.justflight.com/articles/black-square-msfs-fleet-summer-updates 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Skrevet 19. august Del Skrevet 19. august Synes Turbine Duke er veldig fin. Bruker BRAVO throtle, og når jeg øker eller reduserer høyden så må den stå på innstillingen for akkurat dette (VS, vertical speed). Bytter jeg til heading, altitude, speed... så går VS bananas 😮 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.