Gå til innhold

Frakoblet


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem
1 time siden skrev Kolbjørn Tørrissen:

Hei takk for at du reagerer, men slik ser det ut i simulatoreren:image.jpeg.5344b66b646769854bcc0ec1aa8c9c08.jpeg

HEI HEI HEI.!!! Ingen grunn til panikk. "Otional Swine8". Dette er et navn Xboks har laget for deg,til din konto. Det kan rettes på i din konto. Så ingen panikk, dette er veldig enkelt. Ps. Siste oppdate er, 1.37.8.0 Fortsatt god simming. ✈️ 😁

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har fortsatt problem. Når jeg starter simmen ser det ut som det er en oppdatering som mangler den kommer opp, men forsvinner og simmen lastes opp "normalt" i vindu. Jeg setter simmen i hel skjem,m en når jeg laster den opp på nytt komme den i vindu. slik var det ikke tidligere. Jeg tror dette har noe med manglene oppdatering å gjøre, hva mener ekspertene?  Dette flimrer over skjermen ved oppstart.image.jpeg.ead3501661302210ca9552e39f46e4a1.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
9 minutter siden skrev Robert Hulthin:

Hvis det er et lite "FLASH" som går forbi i oppstarten så er du ikke alene om den
simmen virker perfekt for det ..ikke noe å bry seg om  😉

 

Ja den "FLASH" en. ser det ut for, at kom, etter siste oppdate, så vi lever med det.🤷‍♂️🤞

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 20.3.2024 klokken 17.17 skrev Kolbjørn Tørrissen:

jeg har fortsatt problem. Når jeg starter simmen ser det ut som det er en oppdatering som mangler den kommer opp, men forsvinner og simmen lastes opp "normalt" i vindu. Jeg setter simmen i hel skjem,m en når jeg laster den opp på nytt komme den i vindu. slik var det ikke tidligere. Jeg tror dette har noe med manglene oppdatering å gjøre, hva mener ekspertene?  Dette flimrer over skjermen ved oppstart.image.jpeg.ead3501661302210ca9552e39f46e4a1.jpeg

Jeg plages med akkurat det samme. Simulatoren går hele tiden i window mode

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Full Member

Jeg har det samme problemet/fenomenet, men igår fikk jeg ikke startet simulatoren idet hele tatt. Er blitt logget ut av Microsoft store og X box kontoene, og kommer ikke inn igjen. Fikk hjelp av Microsoft support i to timer, men de klarte ikke å løse det. Endte med at vi la inn Win 11 på nytt, men det endret ingenting. Det hele startet med at jeg fikk besjed av fs om å sette inn disk. Den beskjeden har jeg fått flere ganger idet siste, men det har løst seg ved å logge inn og ut av kontoene, men nå skjer det ingen ting. Har noen en løsning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Full Member

Jeg trur jeg har gjort alt for å forsøke å rette på innlogginga, også valgt Repair på både FS2020 og xbox og Microsoft stor appene, men ingenting hjelper. Nå kommer jeg ikke lenger inn på pcen heller. Gikk inn på Microsoft support, og blei bedt om å bytte passord for å logge inn. Etter det måtte jeg starte pcen på nytt, og da kom jeg ikke lenger inn på pcen. Får beskjed om at jeg må logge meg inn etter at systemansvarlig har logget inn. Så lenge jeg har hatt pcen har jeg vært systemansvarlig, så nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg har slitt med å logge inn på X-box app og også MS Store siden igår. Jeg har den siste uken blitt kastet ut hele tiden. Men igår fikk jeg ikke logget inn lenger.

Har idag hatt support av MS for work-around frem til MS kommer med oppdatering for windows.

Det vi endte med å gjøre var å endre språk i windows til engelsk (US) og satt US som område. Restart. Også kom jeg inn.

Det er kun brukere i Norge som har dette. Så de mener det kunne ha noe med siste ukes oppdatering på norsk som har feilet. 
De jobber med å få rettet feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...