Gå til innhold

ATC ber om climb midt i Approach ??? PMDG 737-700 og 800


Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke om dette har med PMDG eller noe annet (simbrief ?).

Flightplan fra simbrief er lastet i world kartet,  deretter inn i FMC etter at jeg har lastet opp flyet.  Dette gjelder for øvrig både 737-700 og -800.

Sent i nedstigningen f.eks fra 4000 til 3000, så ber ATC om at jeg skal stige til ny høyde.  En gang 9000 fot, et par ganger 17000 fot.  Dette er på et tidspunkt hvor jeg har mellom 10 og 15 miles til rullebanen ??

Jeg bruker GSX og FS2crew. Ingen av disse blander seg inn med ATC såvidt jeg har forstått.

Noen som skjønner noe ??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Full Member

Da jeg fløy PMDG 737 800 igår til EKCH, ble jeg bedt om å klatre til 9000 fot da jeg lå på 3000fot på lang finale. Jeg ignorerte det og landet. Etter landing blei jeg klarert for taxing til gaten på normalt vis. Jeg velger å tru at dette er en bug i simulatoren, og ikke noe som har med PMDG å gjøre.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Jeg har opplevd dette mange ganger, og fant ut at feilen oppstår når jeg laster inn en Simbrief plan inn i simulatoren. Nå planlegger jeg kun direkteruter i simulatoren, men flyr en Simbrief ILS rute. Jeg får fremdeles pushback, taxi og take of clearance. Nå jeg nærmer meg målet får jeg valg mellom flere nærme flyplasser. Jeg velger den jeg skal til og kontakter tårnet. Dette fungerer greit. Så unngår jeg å bli henvist frem og tilbake til Bodø. Så får vi vente å se hvordan Beyond atc blir.

Endret av Ragnar Egeland
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden skrev Tor Arild Danielsen:

Da jeg fløy PMDG 737 800 igår til EKCH, ble jeg bedt om å klatre til 9000 fot da jeg lå på 3000fot på lang finale. Jeg ignorerte det og landet. Etter landing blei jeg klarert for taxing til gaten på normalt vis. Jeg velger å tru at dette er en bug i simulatoren, og ikke noe som har med PMDG å gjøre.

Bruker samme metode 🙂 Det er litt irriterende, men som det blir nevnt her ATC slik den er nå er full av bugs.  Vi får krysse fingrene og håpe at MSFS 2024 blir bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...