FredrikB Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Hei alle sammen! Selger min Honeycomb Alpha Yoke. Har nesten ikke vært brukt og tilbrakt så og si hele tiden sin i esken. Kun brukt en håndfull ganger. Selges fordi den rett og slett ikke benyttes. Finn-annonsen her: Honeycomb Alpha Flight Controls | FINN torget -Fredrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikB Skrevet 9. april Forfatter Del Skrevet 9. april Er det ingen interesse for denne på tross av lav salgspris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Arne Lockert Skrevet 9. april Premium Medlem Del Skrevet 9. april Jeg kjøpte ny hos Power til 1861 kr, tilbud, men alikevel... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem christerE Skrevet 9. april Premium Medlem Del Skrevet 9. april 1495kr på Elkjøp 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joandreas Skrevet 9. april Del Skrevet 9. april (endret) har ikke fått solgt tca airbus quadrant til vite at markedet er påvirket av dyrtid (eller interesse for flysim post covid) kan hjelpe med egne bilder og godt nedsatt pris. og at honeycomb omtrent er ferdig som selskap hjelper ikke. https://fselite.net/content/honeycomb-aeronautical-issues-statement-on-the-current-situation/ 13 minutter siden skrev christerE: 1495kr på Elkjøp etter prisene å dømme dumper norske butikker de. https://www.prisjakt.no/product.php?p=5228907#statistics Endret 9. april av joandreas 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikB Skrevet 18. april Forfatter Del Skrevet 18. april Aha! Det forklarer nok mye, om ikke alt. Burde selvsagt gjort litt mer research på prisjakt før jeg la den ut. Takk dere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.