Gå til innhold

winwing rudder lansert.


joandreas

Anbefalte innlegg

Sikkert bedre en Thrustmaster rudder som jeg har. Gjør at i andre 3D shooters jeg har at alt bare spinner rundt fordi TM rudder er koblet til. Med en gang jeg napper USB til TM rudder funker alt, så summa summarum, de der rudderne er støysendere og er trolig laget av Sauron (ikke vår Sauron) da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  

5 timer siden skrev Andrew Thomsen:

Gjør at i andre 3D shooters jeg har at alt bare spinner rundt fordi TM rudder er koblet til

Sånn er det med alle rudderpedaler i spill som ikke er smarte nok til å skille mellom gamepads og annen hardware. Grunnen er at den autoassigner aksene til thumbsticks, så bremsene som er i maks/min ende av skalaen vil forårsake snurring. Før brukte jeg en USB-hub med av/på knapper for å løse dette enkelt, men den tok kvelden etter at jeg hevet den litt for mye med hev&senk-skrivebordet mitt. Nå bruker jeg HID Hide, som gjør tilsvarende jobb via software. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for den inputten, Magnus. Jeg har hatt mange rorpedaler i mitt lange FS liv, men det var kun TM som introduserte dette problemet. Skjedde aldri med CH eller Saitek, kun med TM. Som du påpeker er det nok ikke heller alltid pedalene som er problemet. Mitt snurregalskap skjer i Mass Effect 1, og det kom vel ut på 2000 tallet, lang forut sin tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...