Gunnar van der Meeren Skrevet 27. januar Del Skrevet 27. januar Golden Age Simulations (GAS) har kommet med 3 modeller av Boeing Stearman. Dette er en veldig bra pakke, som også inneholder et paintkit av det gode gamle slaget. Da er det bare å brette opp ermene og gå i gang med painter av lokale PT-17. Første man ut er LN-VAR. Denne står på Flesland og eies av venner av meg. Så tipset Ernst meg om LN-FTX (takk for bilder Ernst). Denne er også i ferd med å bli ferdig nå. 6 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 28. januar Premium Medlem Del Skrevet 28. januar Knallfint arbeid, Gunnar ! Ekstra dimensjon å fly «lokale» varianter 👏 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 6. februar Forfatter Del Skrevet 6. februar LN-FTX er nå lastet opp til flightsim.to. Men så fikk jeg uventet hjelp med bilder av originalen. Da blir det noen endringer i teksturene, så oppdatert versjon kommer snart. 3 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 8. februar Forfatter Del Skrevet 8. februar Da har jeg oppdatert LN-FTX og LN-VAR på flightsim.to. Begge er gjort om til "civil" modell, noe som gir mulighet for røyk i 3 farger. FTX er også oppdatert på utvendige teksturer. 3 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 10. februar Forfatter Del Skrevet 10. februar Holder på med å lære meg hvordan jeg kan sette opp en formasjonsflight i FS. Ikke helt enkelt så langt. Ser ut som om jeg må fordype meg litt i "Sky Dolly" 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 20. februar Premium Medlem Del Skrevet 20. februar Nok en gang klinker du til med en fantastisk paint og nydelige bilder. Du må jo være fotograf som yrkesmann for dette ser helt strålende ut! 😎 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.