Gå til innhold

GAYA ENCN Fix


Anbefalte innlegg

Hallois!

 

Jeg kjøpte for en tid siden Gaya sin modell av ENCN for MSFS2020. Jeg elsker den modellen, men det er noen ting som har ergret meg litt. Som f.eks at skiltene ved hold A, B og C er feil. (Det står A03-21 når det skal stå A21-03) Og slike rare feil som f.eks ground markings hvor det skal stå "MAX WINGSPAN 24M" viser "MAX WINGSPAN 24W". Og i tillegg så er rullebanenlysene helt feil i henhold til AIP. Noe mange utviklere gir en stor f... i kan det virke som. Nok om det. Så jeg har laget en fix som endrer på disse feilene. Men jeg er litt usikker på om jeg kan legge den ut på f.eks. Flightsim.to? Er det noen som har peiling på dette? Jeg har lagt til noe nytt som f.eks Wigwags ved alle holdings samt forlenget grønne takselys på apron. Men jeg har også byttet ut skiltene som er feil, byttet ut ground markings som er feil, byttet ut lysene på rullebanen som er feil samt fjernet doble windsocks.

 

ENCN_DIFF_1.png

ENCN_DIFF_2.png

ENCN_DIFF_3.png

ENCN_DIFF_4.png

ENCN_DIFF_5.png

ENCN_DIFF_6.png

ENCN_DIFF_7.png

ENCN_DIFF_8.png

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...