Gunnar van der Meeren Skrevet 3. desember 2023 Del Skrevet 3. desember 2023 Det ble et artig gjensyn med Milviz sin F-86 Sabre i FS 2020. Noen har konvertert modellen fra FSX og gjort denne flybar i FS 2020. Kanskje noe av de beste freeware modellene som man får i øyeblikket til FS. Også kjekt å se igjen de gamle liveriene som jeg en gang laget for denne modellen til Milviz. https://flightsim.to/news/freeware-milviz-f-86-sabre-now-available-on-flightsim-to 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 4. desember 2023 Premium Medlem Del Skrevet 4. desember 2023 Yepp, og det beste av alt, den flyr bemerkelsesverdig bra . Men vi mangler norske farger 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 4. desember 2023 Del Skrevet 4. desember 2023 Og den fungerer dessverre ikke i VR. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 4. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2023 5 timer siden skrev Ernst K.Furuhatt: Yepp, og det beste av alt, den flyr bemerkelsesverdig bra . Men vi mangler norske farger Jeg laget jo det også. Skal lete litt og se hva jeg finner og får til ...🙂 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 4. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2023 3 timer siden skrev MagTvei: Og den fungerer dessverre ikke i VR. Den er jo ikke FS 2020 native, så det mangler nok noen funksjoner... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 4. desember 2023 Del Skrevet 4. desember 2023 Var det disse du laget? https://www.digitalcombatsimulator.com/en/files/2100844/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 4. desember 2023 Del Skrevet 4. desember 2023 Ser ut som noen norske teksturer ligger delvis inne: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 4. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2023 4 timer siden skrev MagTvei: Ser ut som noen norske teksturer ligger delvis inne: De fleste teksturene som jeg laget ligger inne i pakken. Men kun noen få av dem er konvertert for FS 2020. Dersom man sjekker Aircraft.cfg, vil man se at det står model= msfs_DISABLED på mange av liveriene. Dette er fordi disse ikke er klargjort for FS 2020. Det er en liten prosess å gjøre dette, og det tok meg noen timer og litt hjernetrim å konvertere RNoAF sin U MU. Jeg skal konvertere D AH også (samt kanskje noen til). Jeg jobber fortsatt på gamlemåten, og utfordringen ligger i comp filene (det er disse som bestemmer hvilket materiale som teksturene får, og om dette er matt eller speilblankt). Comp filene må lages ny for hvert livery (og disse ligger ikke i noe paintkit). Slik jeg har gjort det nå med U MU, så ligger denne i pakken. Jeg har ryddet opp i pakken for liveries som ikke er konvertert. Likevel så tror jeg at jeg skal lage de nye liveryene som egne pakker. Til slutt så vil jeg minne om at dette er en konvertering fra FSX. Det betyr at cockpit i liten grad er operativ, men modellen flyr bra. Den som gjorde konverteringsjobben, har konsentrert seg om det utvendige 2 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 5. desember 2023 Premium Medlem Del Skrevet 5. desember 2023 Sitat jeg skal lage de nye liveryene som egne pakker. Spennende, og takk for at du tar deg bryderiet 😊 . Det ryktes at Blackbird Sim vil komme med en ny F-86 for FS2020/24 , men det kan jo ta år og dag . I mellomtiden liker jeg denne "FSX-utgaven" selv om den bare har en passiv cockpit. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 5. desember 2023 Del Skrevet 5. desember 2023 Ja, dette blir bra, supert at du får det til og påtar deg jobben! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 6. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2023 Da er jeg i gang med 2 norske og et Canadisk livery. Har en del justeringer igjen på comp-filene før disse kan lastes opp. Jeg lager i første omgang FS 2020 versjoner av RNoAF D-AH, RNoAF U-MU og RCAF Golden Hawks 23037 3 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 9. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2023 De 3 liveryene er nå lastet opp til flightsim.to. Det ser dessverre ut til å ta noe tid før de blir tilgjengelig (kan gå opp til 12 timer fra de blir lagt ut og til de ertilgjengelig) 1 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 9. desember 2023 Del Skrevet 9. desember 2023 (endret) Wow, de ser perfekte ut! Gleder meg til å ta dem i bruk! Nå begynner den norske jagerflyhistorien å bli bra dekket, mangler bare en god F-16 (IFE WIP), F-5 og kanskje en T-33. Endret 9. desember 2023 av MagTvei 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 9. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2023 Tar litt tid før disse blir tilgjengelige på flightsim.to. Jeg lastet opp til feil kategori, og dermed ble opplastingene avvist. Jeg har nå korrigert dette, men man må beregne 12 til 24 timer før de er klare. 😔 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 9. desember 2023 Premium Medlem Del Skrevet 9. desember 2023 1 time siden skrev Gunnar van der Meeren: Tar litt tid før disse blir tilgjengelige på flightsim.to. Jeg lastet opp til feil kategori, og dermed ble opplastingene avvist. Jeg har nå korrigert dette, men man må beregne 12 til 24 timer før de er klare. 😔 Kanon.! TAKK. De er allerede nedlastet.👍👌 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.