Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 22. november 2023 Premium Medlem Del Skrevet 22. november 2023 Flight Replicas Spitfire ala 1940. Snill som et lam, men nydelig å se på, og med historisk, detaljert cockpit. Lettere å fly enn Flying Irons MK IX, men troverdig rorharmoni og passelig behagelig FM . Lydkvaliteten er slett ikke så verst, men det loves faktisk en oppdatering . 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 22. november 2023 Del Skrevet 22. november 2023 Den ser jo veldig fin ut, men er texturene litt vel «rene»? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 22. november 2023 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 22. november 2023 22 minutter siden skrev Kim Kristensen: Den ser jo veldig fin ut, men er texturene litt vel «rene»? Egentlig, hvis du zoomer inn på bildene, så er den både slitt og skitten. Ellers er det jo bare i begynnelsen av «Battle of Brittain», så den er fortsatt å betrakte som fabrikk-ny 😁 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 22. november 2023 Del Skrevet 22. november 2023 Mulig, ser litt sammenlignet med WT utgaven, den gir meg i allefall et mer brukt inntrykk, men selvsagt, det kan også ha med fargespekteret i simmen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 22. november 2023 Del Skrevet 22. november 2023 (endret) Kjempebilder som vanlig! Synes dette er den flotteste gjenskapelsen av en spitfire i sim til nå rent grafisk, modell og teksturer er "spot on". Den er vel ikke fullt på høyde med DCS og Flyingiron når vi snakker om systemer og bakkemanøvrering, men det kan vi jo håpe blir fikset i oppgraderinger. FI har jo hatt mange. Endret 22. november 2023 av MagTvei 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 22. november 2023 Del Skrevet 22. november 2023 Siste fra Flight Replicas: Just to keep everyone up to date: there will be a Spitfire Mk.1 update, which will correct the artificial horizon, and will make the elevator and rudder trim movement visible. As for sound, we're looking at a couple of ways to help those who are having trouble with the custom sounds - stand by for that. In the next few days Spitfire and Hurricane pilot Dave Harvey will be giving some input into the Mk.1 aircraft handling, graciously arranged by one of the flight and ground crew on the Mk.V BM597 (who will be a beta tester on the Mk.V package). Dave has also flown the Spitfire Mk.IX. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 22. november 2023 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 22. november 2023 Sitat Kjempebilder som vanlig! Synes dette er den flotteste gjenskapelsen av en spitfire i sim til nå rent grafisk, modell og teksturer er "spot on". Ja takk, helt enig . FlyingIron sin er også veldig bra, og har fått knallgod lydkvalitet, så nå er det luksusproblem hva man ønsker å fly 🤩. Har også DCS sin Spit, men den er etter min mening FOR realistisk, så den samler mest støv i hangaren......🤨 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 22. november 2023 Del Skrevet 22. november 2023 Har laget meg en variant med Flyingiron lyd, men vet ikke helt hvilken jeg foretrekker, FI er kanskje bedre innvendig. Men IX har jo en annen motor, så egentlig blir det vel feil. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 22. november 2023 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 22. november 2023 Åiåi, såpass 😀 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad esq. Skrevet 26. november 2023 Del Skrevet 26. november 2023 Jeg har også anskaffet med en Spitfire for FS2020. Men den "logrer" så med halen. Skulle ønske meg en damper a la de større flyene, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 27. november 2023 Del Skrevet 27. november 2023 (endret) 13 timer siden skrev Inge Jenstad esq.: Jeg har også anskaffet med en Spitfire for FS2020. Men den "logrer" så med halen. Skulle ønske meg en damper a la de større flyene, Hvilken av dem kjøpte du? Har du "modern" flight model aktivert, og "autorudder" avslått? Er det på bakken eller i lufta? Endret 27. november 2023 av MagTvei 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad esq. Skrevet 30. november 2023 Del Skrevet 30. november 2023 Den 27.11.2023 klokken 11.35 skrev MagTvei: Har du "modern" flight model aktivert, og "autorudder" avslått? Er det på bakken eller i lufta? I lufta. Sjekker dine forslag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.