CaptainNetflix Skrevet 5. august 2023 Del Skrevet 5. august 2023 Hei, denne er nå lagt ut på flightsim.to. https://flightsim.to/file/59154/harstad-norway 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 5. august 2023 Premium Medlem Del Skrevet 5. august 2023 Den 5.8.2023 klokken 13.12 skrev CaptainNetflix: Hei, denne er nå lagt ut på flightsim.to. https://flightsim.to/file/59154/harstad-norway Godt å se Harstad er kommet med i Simulatoren.Der er noen småting som jeg, kunne tenke meg at du ville ordne. Kan jeg spørre om du er fra Harstad.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaptainNetflix Skrevet 8. august 2023 Forfatter Del Skrevet 8. august 2023 Hei Steinar, det er ikke jeg som har laget sceneryet. Ville bare si fra at den lå ute. Det er "DemoKen" som har lagt den ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 8. august 2023 Premium Medlem Del Skrevet 8. august 2023 1 time siden skrev CaptainNetflix: Hei Steinar, det er ikke jeg som har laget sceneryet. Ville bare si fra at den lå ute. Det er "DemoKen" som har lagt den ut. Takk for tilbakemeldingen. Når jeg hadde fått summet meg litt, så jeg jo at det var en "DemoKen" som hadde laget den.👍 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 8. august 2023 Del Skrevet 8. august 2023 Men jeg er fra Harstad Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 8. august 2023 Premium Medlem Del Skrevet 8. august 2023 2 timer siden skrev Dag Baardsen: Men jeg er fra Harstad Hei Dag.! Stripa på Åsegarden var det jeg ville hatt. Tidlig på 80 tallet brukte jeg og Jan Otto T, den en god del, det var jo ikke betong dekke så grevelen sprutet en god del. Med en del LowPass klarte vi nu. Jeg ser at der står en liten sjå, vi hadde en liten brakke,som klubben hadde. Og noe som tilnermelse er en stripe full av gress. men fikk da landet og ta av.👍👌 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Geir Haugmo Skrevet 9. august 2023 Premium Medlem Del Skrevet 9. august 2023 4 timer siden skrev Dag Baardsen: Men jeg er fra Harstad Jeg? 😁 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 11. august 2023 Del Skrevet 11. august 2023 Den 9.8.2023 klokken 2.09 skrev Geir Haugmo: Jeg? 😁 Må jo jøre sæ førrstådd 😍 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 11. august 2023 Del Skrevet 11. august 2023 Den 8.8.2023 klokken 22.24 skrev Steinar Bakke.: Stripa på Åsegarden var det jeg ville hatt Det hadde vært noe. Skal ha det i bakhodet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 11. august 2023 Premium Medlem Del Skrevet 11. august 2023 20 minutter siden skrev Dag Baardsen: Det hadde vært noe. Skal ha det i bakhodet! Hei Dag. Ved nærmere syn, så er det konturer av noe som er en stripe, så jeg tror at Dere kyndige, i texsture bygging, klarer det. Og oppdate på det klubbhuset.👍 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 11. august 2023 Del Skrevet 11. august 2023 Ja, finner nok stedet - men 3D-bygninger blir det verre med fra min side Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 11. august 2023 Del Skrevet 11. august 2023 Her fra Norge i bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 11. august 2023 Del Skrevet 11. august 2023 Det gikk bra å lande der, men terrenget trenger en oppdatering ja 🙂 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 13. august 2023 Del Skrevet 13. august 2023 Mountain waves? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 29. desember 2023 Del Skrevet 29. desember 2023 Den 8.8.2023 klokken 22.24 skrev Steinar Bakke.: Stripa på Åsegarden var det jeg ville hatt. Endelig fikk jeg tid til å se på dette, Steinar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.