Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 14. mars 2023 Premium Medlem Del Skrevet 14. mars 2023 Føyer meg inn i rekken for takksigelser for Evenes, det er blitt et fantastisk fint scenery. Velger en annen årstid og litt mer militær tilnærming 9 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 14. mars 2023 Del Skrevet 14. mars 2023 Det var da svært så mange sheltre for bare to fly 1 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 14. mars 2023 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 14. mars 2023 Ha ha ja disse var nok bygget for en annen tid, og selv da var det i meste laget. Sånn sett var vel Bardufoss mer i bruk, og hadde vel passet bedre i dag også. For ikke å snakke om Andøya......men da kommer vi jo innpå politiske beslutninger, og det er ikke basert på logikk eller smarte løsninger 🥴 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 14. mars 2023 Del Skrevet 14. mars 2023 Fordelen med mange sheltere er jo at det er plass til allierte fly, hvis det verste skulle hende. Og at ingen vet hvor de to står 🙂 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 14. mars 2023 Del Skrevet 14. mars 2023 Siden vi snakker om F-35, her er en interessant løsning på et gammelt men stort jagerflyproblem: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 15. mars 2023 Del Skrevet 15. mars 2023 Herlig, @Ernst K.Furuhatt! Kan jeg låne litt bilder av deg til å oppdatere bildene på flightsim.to? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 15. mars 2023 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 15. mars 2023 Sitat Herlig, @Ernst K.Furuhatt! Kan jeg låne litt bilder av deg til å oppdatere bildene på flightsim.to? Absolutt, bare hyggelig, og igjen tusen takk for et fantastisk flott scenery 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.