Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 9. mars 2023 Premium Medlem Del Skrevet 9. mars 2023 Ante fred og ingen fare, da jeg beundret landskap og fjorder i New Zealand forleden. Plutselig vrimlet det med fly både høyt og lavt, og spesielt la jeg merke til en ganske tett formasjon blant disse. Selv fløy jeg F-15, så det tok ikke lang tid å nå igjen denne gjengen, som i følge "trafikk-opplysningen" fløy F-16. Stor var skuffelsen da flyene vistes som en "klump" med hvite Airbusser. Går det an å be simmen velge andre AI-modeller, siden jeg har drøssevis av heftige jagerfly, eller må jeg skaffe meg SC-Design sin F-16 for å få bort den karakterløse Airbussen ?? 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 9. mars 2023 Del Skrevet 9. mars 2023 Tipper nok du må skaffe modellen de flyr for at du skal kunne se den ja. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 9. mars 2023 Del Skrevet 9. mars 2023 Du flyr jo en F-15...var det ikke bare å sende noen AIM-9 i dem? 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 10. mars 2023 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 10. mars 2023 He he æ prøvde, men hadde glemt å laste opp, var jo bare ute på «sightseeing» 🤓 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 10. mars 2023 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 10. mars 2023 Men neste gang jeg møter på en gjeng F-16 vil jeg kanskje få riktig AI-modell. Tok spranget og skaffet meg SC Design sin F-16. Og samtidig husket jeg hvorfor jeg har holdt meg unna denne utgaven. Egentlig ganske stygt eksteriør, ingen norsk F-16A med bremseskjerm-hale og cockpit er "merkelig" forenklet. Men den flyr ganske bra, 2-setern ser ok ut, har veldig bra lydkvalitet og er behagelig lett å navigere, så jeg blir nok å beholde denne modellen i hangaren ☺️ 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 10. mars 2023 Del Skrevet 10. mars 2023 Enig, virker som den flyr ganske realistisk, må landes med Aoa som referanse for fart bl.a. Synes den flyr best med Flybywire avslått. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.