Gå til innhold

Hjelp med MS2020 Finns scenery ENGM


Morten Aalberg

Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Samme skjer hos meg (nye ORBX) . Simmen fryser og shutter ned når jeg prøver å starte en flight på ENGM uavhengig av flytype. Når jeg flyr fra Kjeller og inn mot Gardermoen fryser simmen på kort finale hver gang. Jeg har selvsagt slettet den versjonen jeg hadde av engm tidligere. Aldri opplevd CTD siden jeg fikk min nye pc for 1,5 år siden. 
Hmmm…. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden skrev Ole-Chr Larsen:

Tips

Rådet Finn kom med i en annen tråd fikset dette problemet for meg, så nå er NoolAero VDGS opp og går igjen: 

Endret "title=PMDG 737-800 Norwegian Air Shuttle (LN-NGM | 2013 | Carl Nielsen)" til "title=PMDG 737-800 Norwegian (LN-NGM | 2013 | Carl Nielsen)" i aircraft.cfg
Filen ligger her: "Community\pmdg-aircraft-738-liveries\SimObjects\Airplanes\PMDG 737-800 Norwegian Air Shuttle (LN-NGM - 2013 - Carl Nielsen)\aircraft.cfg"

Merkelig at dette skal skape problemer bare på en flyplass.........

Trodde at jeg var i mål med tipset til Finn, men fikk CTD på nytt nå under innflyging på 01L. Så da ryker NoolAero VDGS ut igjen........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...