Morten Aalberg Skrevet 18. februar 2023 Del Skrevet 18. februar 2023 Hei, kjøpte og innstalerte Finns ENGM scenery for Gardermoen i dag tidlig men simulatoren kutter når jeg har valgt gate og trykker Fly! Starter jeg andre steder er alt som normalt. Hva kan være galt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Aalberg Skrevet 18. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2023 Startet MS2020 ENGM med Beechraft propellern og da startet sceneryet som normalt ( det må sies, herre min hatt for et scenery ). Men, når jeg velger PMDG 7378 ( som jeg vanligvis benytter ) kutter simmen tvert. Hva i huleste kan dette være mon tro, andre med samme problemet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Svensen Skrevet 18. februar 2023 Del Skrevet 18. februar 2023 Flydd ENGM-EKVG nå med PMDG 737-800. Ingen stans her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørn Jovik Skrevet 18. februar 2023 Del Skrevet 18. februar 2023 Samme skjer hos meg med PMDG 738. Eventviewer sier: Faulting module path: C:\Windows\System32\ucrtbase.dll Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Hans Erik Bye Skrevet 18. februar 2023 Premium Medlem Del Skrevet 18. februar 2023 Samme skjer hos meg (nye ORBX) . Simmen fryser og shutter ned når jeg prøver å starte en flight på ENGM uavhengig av flytype. Når jeg flyr fra Kjeller og inn mot Gardermoen fryser simmen på kort finale hver gang. Jeg har selvsagt slettet den versjonen jeg hadde av engm tidligere. Aldri opplevd CTD siden jeg fikk min nye pc for 1,5 år siden. Hmmm…. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 18. februar 2023 Premium Medlem Del Skrevet 18. februar 2023 Alt ok her så langt Sjekk at dere har oppdatert windows jeg kjører på nvidia driver 527.56 noe å prøve med i første omgang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torgeir Pedersen Skrevet 18. februar 2023 Premium Medlem Del Skrevet 18. februar 2023 Samme her med PMDG andre fly fungerer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 18. februar 2023 Premium Medlem Del Skrevet 18. februar 2023 reinstallering av flyet fungerer her på Morten sin 😉 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torgeir Pedersen Skrevet 18. februar 2023 Premium Medlem Del Skrevet 18. februar 2023 Det fungerer med House livery ikke SAS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finn Kristoffer Hansen Skrevet 18. februar 2023 Del Skrevet 18. februar 2023 Vet det har vært et par som har løst det ved å slette nool vdgs modulen. Noen krasjer pga vpilot. Også har vi denne: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torgeir Pedersen Skrevet 18. februar 2023 Premium Medlem Del Skrevet 18. februar 2023 Det virker som å korte ned på tittelen var løsningen for meg, da fungerer også SAS livery. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Hans Erik Bye Skrevet 18. februar 2023 Premium Medlem Del Skrevet 18. februar 2023 Takk for tips, slettet nool vdgs modulen, og vipps fikk også jeg ta del i det nye flotte sceneryet 😀✈️ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Chr Larsen Skrevet 18. februar 2023 Del Skrevet 18. februar 2023 2 timer siden skrev Ole-Chr Larsen: Tips Rådet Finn kom med i en annen tråd fikset dette problemet for meg, så nå er NoolAero VDGS opp og går igjen: Endret "title=PMDG 737-800 Norwegian Air Shuttle (LN-NGM | 2013 | Carl Nielsen)" til "title=PMDG 737-800 Norwegian (LN-NGM | 2013 | Carl Nielsen)" i aircraft.cfg Filen ligger her: "Community\pmdg-aircraft-738-liveries\SimObjects\Airplanes\PMDG 737-800 Norwegian Air Shuttle (LN-NGM - 2013 - Carl Nielsen)\aircraft.cfg" Merkelig at dette skal skape problemer bare på en flyplass......... Trodde at jeg var i mål med tipset til Finn, men fikk CTD på nytt nå under innflyging på 01L. Så da ryker NoolAero VDGS ut igjen........ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Sivertsen Skrevet 18. februar 2023 Del Skrevet 18. februar 2023 Samme her med PMDG 737 ( Norwegian) ........ godt og se at ikke bare jeg har dette problem. ( ORBOX -ENGM ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Kristian R Jensen Skrevet 18. februar 2023 Del Skrevet 18. februar 2023 Eneste problemet hos meg er skog på apron Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Svensen Skrevet 18. februar 2023 Del Skrevet 18. februar 2023 Hei. Slitt etter install av VDGS idag jeg også. MEN. Jeg fant ut at jeg hadde to forskjellige versjoner inne! Og da den eldste ble tatt bort igjennom legg til å fjern programmer, så starter alt som det skal. Stian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Aalberg Skrevet 18. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2023 Takk for mange gode innspill her, fikk alt på stell med god hjelp av Robert. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Sivertsen Skrevet 19. februar 2023 Del Skrevet 19. februar 2023 Takk for tips , Meget bra scenery Finn.👍 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.