Rune Karlsen 2 Skrevet 27. januar 2023 Del Skrevet 27. januar 2023 (endret) Har noen løsning på dette Jeg får ikke bort den grønne luftstrømmen ved å slå av bryteren "Vise termik" Alt er innstilt på Vanskelig. Kan det ha noe med at jeg har lastet ned en del filer fra Fligtsim.to ? Er glad for litt hjelp Endret 27. januar 2023 av Rune Karlsen 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Karlsen 2 Skrevet 27. januar 2023 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2023 Har fjernet alle filer jeg har lagt inn... Men får ikke bort disse grønne luftstripene. Må kanskje være en annen innstilling jeg ikke finner? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 27. januar 2023 Del Skrevet 27. januar 2023 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 27. januar 2023 Del Skrevet 27. januar 2023 Fant den på et enkelt søk på Google 😉😉 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Karlsen 2 Skrevet 27. januar 2023 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2023 Hmm... det fungerte på et helikopter, men det fungerer ikke på F14 tomcat. Der dukker det opp en melding om at flyet er kryptert slik at det ikke går an å slå det av... Merkelig for jeg har fløyet dette flyet i flere timer og da var ikke disse stripene der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 27. januar 2023 Del Skrevet 27. januar 2023 Det der er ikke termikkvisningen. Vet ikke hva det heter på norsk, men heter aerodynamic visualization (CFD) og ligger under user experience i Assistance options. Dersom den allerede er av: slå på, apply, slå av, apply. Ikke endre noe i CFD innstillingene i devmode. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Karlsen 2 Skrevet 27. januar 2023 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2023 (endret) Hei Kan du veilede meg litt med dette? Er ny her og sliter veldig med å bli kvitt disse grønne strekene... Har fløyet i mange timer med F14 uten disse strekene. Jeg har innstalert MSFS på nytt på min F: disk fra Steam Samme resultat. Blir ikke kvitt det Det er vel noe jeg har trykket på som jeg ikke husket tenker jeg... Irriterende å fly med disse strekene på... Endret 27. januar 2023 av Rune Karlsen 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Karlsen 2 Skrevet 27. januar 2023 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2023 Det ser ut som det gjelder bare dette F14 flyet. Det har fungert fint lenge, men har plutserlig blitt slik... Det ser ut som det er noe som overstyrer "Vis 3D termik" bryteren på dette flyet. Ved andre fly fungerer "Vis 3D termik" bryteren normalt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 27. januar 2023 Del Skrevet 27. januar 2023 Har du gjort som @Kjetil WombiiActual skrev i noen poster lengre opp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Karlsen 2 Skrevet 27. januar 2023 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2023 Kjetil hadde rett Det var noe med innstillingene der Har fått det i orden nå Takk for hjelp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 27. januar 2023 Del Skrevet 27. januar 2023 53 minutter siden skrev Rune Karlsen 2: Kjetil hadde rett Det var noe med innstillingene der Har fått det i orden nå Takk for hjelp! Skriv gjerne noen ord om hva du gjorde for å få det bort - det kan være andre som har samme problem, og da er det lettere å lete seg frem til en løsning ved å bruke søkefunksjonen i forumet 🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 27. januar 2023 Del Skrevet 27. januar 2023 For fremtidig referanse: Dette er termikkvisning som slås av i værinnstillinger: Dette er aerodynamics visualization som slås av i assistance options: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Karlsen 2 Skrevet 28. januar 2023 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2023 10 timer siden skrev Frank Kristiansen: Skriv gjerne noen ord om hva du gjorde for å få det bort - det kan være andre som har samme problem, og da er det lettere å lete seg frem til en løsning ved å bruke søkefunksjonen i forumet 🙂 he he.. Ja det var jo helt enkelt jeg som hadde justert Assistanse feil som på bildet ovenfor. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.