Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Premium Medlem
Skrevet

Jeg har dessverre ikke noen tips. Det jeg imidlertid ønsker meg, er mer informative overskrifter enn Hjelp!! etc, slik at en lettere kan bruke forumet som den ressurssiden den i beste fall kan være.

• Robert Hulthin endret tittelen til Mangler innhold i Støtte og Lanseringsmerknader ???
  • Premium Medlem
Skrevet
3 timer siden skrev Kolbjørn Tørrissen:

Hva gjør vi da????

Der har aldri hvert noe i den. Den har hvert tom fra dag en. Hva den er god for, er det vel bare Microsoft som vet.??? 

Det skal vel symbolisere en form for oppslagstavle.!

• Premium Medlem
Skrevet

Altså, til orientering: Jo, disse pleier normalt å være lister med hva som er oppdatert i nyeste versjon av Sim update/World update. De siste gangene har dette imidlertid ikke kommet med. Dette er en feil som MS/Asobo er klar over, men det har absolutt ingenting å si for simulatoren ellers. Liste over hva som er oppdatert finnes å lese her: https://forums.flightsimulator.com/t/release-release-notes-1-27-21-0-sim-update-10/543606

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...