Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har lastet ned og testet disse? Jeg har fått en tilbakemelding på flightsim.to om at disse liveryene hindrer Content Manager i å laste.
Jeg har selv testet ved å slette de 3 liveryene i Community folderen, for så å laste dem ned i gjen fra flightsim.to. Jeg har ingen problemer med å laste Content Manager, men jeg finner ikke Milviz sin Cessna i CM.
Dog har jeg ingen problem med å laste de 3 repaintene - enten ved å sette opp en flight i "World Map" eller ved å gå direkte til "Hangar". Dersom noen har hatt problemer med content manager (knyttet til de 3 repaintene), får jeg gjerne en tilbakemelding om dette.

Skrevet

Meldingen som jeg fikk på flightsim.to var nok ikke noe å bry seg om. Tror at dette er en som sliter med simulatoren jevnt over, og kun poster kritikk når han ikke får noe til.
Så har jeg lastet opp 3 liveries til. TF-ELT (1979) er samme fly som OY-BJN (den ble solgt til Island etter at den var i Danmark). N83GH (1978) og PH-VWM (1983) er de to andre.

1.jpg

6.jpg

8.jpg

1.jpg

2.jpg

4.jpg

8.jpg

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

8.jpg

• Like 7
  • Thanks 2

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...