Gå til innhold

Har lastet opp 3 Cessna 310R liveries til flightsim.to


Anbefalte innlegg

Er det noen som har lastet ned og testet disse? Jeg har fått en tilbakemelding på flightsim.to om at disse liveryene hindrer Content Manager i å laste.
Jeg har selv testet ved å slette de 3 liveryene i Community folderen, for så å laste dem ned i gjen fra flightsim.to. Jeg har ingen problemer med å laste Content Manager, men jeg finner ikke Milviz sin Cessna i CM.
Dog har jeg ingen problem med å laste de 3 repaintene - enten ved å sette opp en flight i "World Map" eller ved å gå direkte til "Hangar". Dersom noen har hatt problemer med content manager (knyttet til de 3 repaintene), får jeg gjerne en tilbakemelding om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meldingen som jeg fikk på flightsim.to var nok ikke noe å bry seg om. Tror at dette er en som sliter med simulatoren jevnt over, og kun poster kritikk når han ikke får noe til.
Så har jeg lastet opp 3 liveries til. TF-ELT (1979) er samme fly som OY-BJN (den ble solgt til Island etter at den var i Danmark). N83GH (1978) og PH-VWM (1983) er de to andre.

1.jpg

6.jpg

8.jpg

1.jpg

2.jpg

4.jpg

8.jpg

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

8.jpg

  • Like 7
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...